LNaitsirhC Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Neh, vet ikke helt jeg. Var ikke så mye som skjedde, untatt på slutten. Det ble litt for mye med hun dama som mente at gud hadde snakket til henne, men nå er jo hun borte. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Nå har ihvertfall jeg bestemt meg for at jeg ikke gidder å kaste bort tiden min på denne serien Ratings for forrige episode: FOX's new drama "Drive" is officially a bomb. The show lost another 410,000 passengers on Monday night scoring 5,64 million viewers. That gave FOX a disappointing 4th place finish in the timeslot. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Nå har ihvertfall jeg bestemt meg for at jeg ikke gidder å kaste bort tiden min på denne serien Ratings for forrige episode: FOX's new drama "Drive" is officially a bomb. The show lost another 410,000 passengers on Monday night scoring 5,64 million viewers. That gave FOX a disappointing 4th place finish in the timeslot. 8471293[/snapback] samme her gir meg med denne serien foreløbig, jeg orker ikke se en serie som blir kansellert midt i en sesong eller ikke kan forsette pga for lavt seer-tall. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg setter like så godt spikeren i kista med denne: http://community.tvguide.com/blog/TVGuide-...eport/700000049 Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Det var veldig lite overraskende. Denne serien fortjente ikke å fortsette. Ser noen skriver at det var en god historie, men for få seere. Vel, jeg syns egentlig ikke noe med denne serien var bra. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Synd med dårlige ratings.. jeg mener denne serien er sesongens tredje beste, etter Heroes og Dexter. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Langt fra tredjebeste syntes nå jeg, fox er kjent for og kannselere serier med dårlige seertall så kom ikke som noe sjokk. Men synd jeg ble hekta på denna serien også burde lært nå, ble hekta på fox sin forrgie serie som de kannselere " justice ". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå