Gå til innhold

Drive - Diskusjon rundt den nye serien


Anbefalte innlegg

10257.jpg

 

Plot

Serien er en actionfylt dramaserie som følger en rekke personer i USA som kjører for livet deres nærmest(eller livet til noen nær dem) etter at de alle får dette "tilbudet". Noen andre har også selv fått seg selv inn i løpet om flere millioner dollar. Hver har en grunn til å delta, og alle må vinne.

 

Cast

•Nathan Fillion - Alex Tully

•Dylan Baker - John Trimble

•Emily Stone - Violet Trimble

•J. D. Pardo - Sean Salazar

•Kristin Lehman - Corinna Wiles

•Melanie Lynskey - Wendy Patrakas

•Michael Hyatt - Susan Chamblee

•Mircea Monroe - Ellie Laird

•Riley Smith - Rob Laird

•Rochelle Aytes - Leigh Barnthouse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra laget og ganske spennende så langt, men selve plottet er veldig sært og ulogisk, og ikke minst usannsynlig. Kidnappinger, drap osv. for å tvinge folk til å kjøre rundt omkring? Hva er poenget? :hmm:

 

Den eneste gode grunnen til å se denne serien er han her:

http://www.fox.com/drive/bios/index.htm

Skulle tro de hadde skrevet rollen akkurat for han. Minner meg utrolig mye om Firefly. :love: Samme karatertype og replikkene hans er jo som tatt rett ut av manuset til Firefly. Uten Nathan ville dette ikke blitt særlig spennende.

 

Edit: CrypTo2k hva snakker du om? De 2 første episodene kom i går (fredag). :thumbup:

Endret av FPShooter
Lenke til kommentar

Har nå sett disse tre episodene, og er svært skeptisk til serien.

Ganske uinteressant, lite engasjerende, ingen skuespillere jeg liker noe spesielt++.

 

The series premiere of FOX's new action series "Drive" starring Nathan Fillion (pictured above) was DOA with 6,05 million viewers who tuned in to see the 2-hour pilot. The drama opened at 8pm with 6,41 million losing almost a million viewers by the end.
Lenke til kommentar
Har nå sett disse tre episodene, og er svært skeptisk til serien.

Ganske uinteressant, lite engasjerende, ingen skuespillere jeg liker noe spesielt++.

 

The series premiere of FOX's new action series "Drive" starring Nathan Fillion (pictured above) was DOA with 6,05 million viewers who tuned in to see the 2-hour pilot. The drama opened at 8pm with 6,41 million losing almost a million viewers by the end.

8410338[/snapback]

har sett dem jeg og , er veldig skeptisk ... er ikke gira på den virker grei nok. men er ikke så bra som jeg forventa

Lenke til kommentar
På tv.com har serien fått ganske bra rating synes jeg.. 9.2/10

 

Alle de tre episodene har fått rundt 9 i rating også.. Hvor har du sett de dårlige omtalene Lord^?

8410194[/snapback]

Han mener ratings knyttet til seertall skulle jeg tro, ikke omtaler.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Neilson_ratings

8410412[/snapback]

Stemmer, jeg burde kanskje spesifisert dette. Om jeg husker rett var de 3.7/6 i første episode, og har bare gått nedover, andre FOX serier som har blitt kanselert f.eks Vanished og Justice hadde mye høyere seertall i de første episodene.

 

Det er hvertfall et dårlig tegn :/

Lenke til kommentar

Helt grei serie i grunn, men litt for mange dårlige skuespillere/karakterer. Tenker da spesielt på dama til militær duden og "faren/dattera". Når det gjelder sistnevnte kunne de nok funnet en "hottere" dame til å spille dattera.

 

Konklusjon: Raske biler og en del spenning, men litt lav babe faktor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...