Filmvenn Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Plot Serien er en actionfylt dramaserie som følger en rekke personer i USA som kjører for livet deres nærmest(eller livet til noen nær dem) etter at de alle får dette "tilbudet". Noen andre har også selv fått seg selv inn i løpet om flere millioner dollar. Hver har en grunn til å delta, og alle må vinne. Cast •Nathan Fillion - Alex Tully •Dylan Baker - John Trimble •Emily Stone - Violet Trimble •J. D. Pardo - Sean Salazar •Kristin Lehman - Corinna Wiles •Melanie Lynskey - Wendy Patrakas •Michael Hyatt - Susan Chamblee •Mircea Monroe - Ellie Laird •Riley Smith - Rob Laird •Rochelle Aytes - Leigh Barnthouse Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Har sett fram til serien ganske lenge, viste ikke at den var ute ennå så blir nok nødt til og laste ned et par episoder så skal jeg si hva jeg mener. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) jeg har også venta minst 1 mnd tid på at denne serien skal starte... og det er jo premiere i morgen , 2 timer .... altså 2 episoder den 15 , og 1 episode den 16 april! så denne har ikke starta enda... så på mandag kan vi laste 2 episoder Endret 14. april 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Bra laget og ganske spennende så langt, men selve plottet er veldig sært og ulogisk, og ikke minst usannsynlig. Kidnappinger, drap osv. for å tvinge folk til å kjøre rundt omkring? Hva er poenget? Den eneste gode grunnen til å se denne serien er han her: http://www.fox.com/drive/bios/index.htm Skulle tro de hadde skrevet rollen akkurat for han. Minner meg utrolig mye om Firefly. Samme karatertype og replikkene hans er jo som tatt rett ut av manuset til Firefly. Uten Nathan ville dette ikke blitt særlig spennende. Edit: CrypTo2k hva snakker du om? De 2 første episodene kom i går (fredag). Endret 14. april 2007 av FPShooter Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Enig der, er på grunn av Firefly/Nathan Fillion jeg ser på serien sånn sett. Grei serie å følge med på hvertfall mens de fleste andre seriene har pause. Seriestarten i to deler ble sendt i Canada(CTV) i natt. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 http://www.tvrage.com/Drive/episode_list/ hm det må ha vært aired i canada da da må jeg se om jeg finner det Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Plotet virker ganske spennende, dette må sjekkes ut. Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Har da sett de to første episodene, og jeg tror jeg liker det jeg ser. Kommer nok til å følge med på denne. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kommer også til og følge med pådenna serien, likte skuespillerne noe jævlig. God pilot episode, og andre episoden var heller ikke så dårlig. Håper de greier og holde et slikt spenningsnivå gjennom hele sesongen så blir det topp Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Dagens episode var kul, interesant og se og høre mer av fortiden til han Alex typen. Det smilet når han fikk gammle bilen sin og dro på litt på motorveien ;D Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Godt jeg stakk innom her. Rotete episodeopplegg på denne serien og jeg hadde glemt og legge serien inn i min watchlist på www.next-episode.net (genial side), så jeg visste ikke om den nye episoden. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Lurer i grunnen på når denne blir kansellert. Har fått nokså elendige ratings. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 På tv.com har serien fått ganske bra rating synes jeg.. 9.2/10 Alle de tre episodene har fått rundt 9 i rating også.. Hvor har du sett de dårlige omtalene Lord^? Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Har nå sett disse tre episodene, og er svært skeptisk til serien. Ganske uinteressant, lite engasjerende, ingen skuespillere jeg liker noe spesielt++. The series premiere of FOX's new action series "Drive" starring Nathan Fillion (pictured above) was DOA with 6,05 million viewers who tuned in to see the 2-hour pilot. The drama opened at 8pm with 6,41 million losing almost a million viewers by the end. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Har nå sett disse tre episodene, og er svært skeptisk til serien.Ganske uinteressant, lite engasjerende, ingen skuespillere jeg liker noe spesielt++. The series premiere of FOX's new action series "Drive" starring Nathan Fillion (pictured above) was DOA with 6,05 million viewers who tuned in to see the 2-hour pilot. The drama opened at 8pm with 6,41 million losing almost a million viewers by the end. 8410338[/snapback] har sett dem jeg og , er veldig skeptisk ... er ikke gira på den virker grei nok. men er ikke så bra som jeg forventa Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 På tv.com har serien fått ganske bra rating synes jeg.. 9.2/10 Alle de tre episodene har fått rundt 9 i rating også.. Hvor har du sett de dårlige omtalene Lord^? 8410194[/snapback] Han mener ratings knyttet til seertall skulle jeg tro, ikke omtaler. http://en.wikipedia.org/wiki/Neilson_ratings Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 På tv.com har serien fått ganske bra rating synes jeg.. 9.2/10 Alle de tre episodene har fått rundt 9 i rating også.. Hvor har du sett de dårlige omtalene Lord^? 8410194[/snapback] Han mener ratings knyttet til seertall skulle jeg tro, ikke omtaler. http://en.wikipedia.org/wiki/Neilson_ratings 8410412[/snapback] Stemmer, jeg burde kanskje spesifisert dette. Om jeg husker rett var de 3.7/6 i første episode, og har bare gått nedover, andre FOX serier som har blitt kanselert f.eks Vanished og Justice hadde mye høyere seertall i de første episodene. Det er hvertfall et dårlig tegn :/ Lenke til kommentar
ersa Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Bra serie. Håper de komme i mål før Fox kanselerer den. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Helt grei serie i grunn, men litt for mange dårlige skuespillere/karakterer. Tenker da spesielt på dama til militær duden og "faren/dattera". Når det gjelder sistnevnte kunne de nok funnet en "hottere" dame til å spille dattera. Konklusjon: Raske biler og en del spenning, men litt lav babe faktor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå