Dovrebanen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du er i ingen possisjon til å si dette. Du vet ikke hvordan saken ligger an. Trådstarter har så vidt jeg husker vært ute for en uheldig anmeldelse som er helt på trynet, og om det var dette som førte til at han mistet førerretten så blir det feil å si noe sånt. 8455577[/snapback] I første post står det at trådstarter har blitt fradømt førerretten i en domsslutning. Altså har han blitt funnet skyldig en rettsak. Flertallet av dommerne har vurdert det slik at trådstarter ikke har noe i trafikken å gjøre. Det er noe helt annet enn en "uheldig anmeldelse", som du uttrykker det. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kan noen forklare hva grunnlaget er eller? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Trådstarter har ikkje skrive kva som er grunnlaget for dommen, så inntil vedkommande eventuelt gjer det er det ingen grunn til å diskutere om det var "fortjent" eller ei. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Utifra hva andre skrev her, så virket det som om han hadde en annen tråd hvor han hadde forklart litt mer? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Han har ikke det, men det er tydeligvis mange som innbiller seg at dette er samme person som startet tråden DU har kjørt for fort og det holder at JEG sier D!. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kan aldri tenke meg at nokon mister førarkortet for livstid på grunnlag av sivilpersonar som anmelder. Lenke til kommentar
acon Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Håper du aldri får lappen tilbake. 8455537[/snapback] Jeg er faktisk litt enig.. Har han fått en domfellelse på at han ikke er egnet til å ta det ansvaret som det er å kjøre bil, så bør han heller ikke få lappen tilbake. Jeg håper for trådstarterskyld at han tar seg sammen, og kanskje en gang i fremtiden er blitt så ansvarlig at han heretter følger både loven og normene i trafikken. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Nåja. Etter nicket å dømme er han 18, noe som betyr at han for øyeblikket ikke er moden nok. Det kan jo hende man blir voksen til slutt ... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Utifra hva andre skrev her, så virket det som om han hadde en annen tråd hvor han hadde forklart litt mer?8458262[/snapback] Jepp, han har en tråd i Juss-delen av forumet: Få tilbake førerretten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå