Gå til innhold

Mistet førerretten for alltid

Caos King

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Jeg har mistet førerretten for alltid eller for livstid som det står i domspapirene. Er det noen som kan svare meg på hvor lang tid dette i praksis vil si? Når kan jeg søke om å få den igjen, eller kan jeg i det hele tatt søke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Normalt får man tilbake førerretten etter fem år dersom man søker om det. Det er også mulig å få den igjen før fem år, men da tror jeg man skal ha en særlig god grunn, f.eks at man er funksjonshemmet og er avhengig av bil for å komme seg rundt etc.

Lenke til kommentar

Du kan gjøre som han i Shawshank redemption (filmen), han vil oppnå at biblioteket i den staten skal sende han bøker de ikke har bruk for lenger. Derfor sender han et brev i uken, men siden de ikke svarer etter en stund begynner han å sende to i uken :p

Prøv å send en søknad i uken og se hva som skjer, kanskje de går lei og gir deg lappen fortere enn forventet :p

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Håper du aldri får lappen tilbake.

8455537[/snapback]

Du er i ingen possisjon til å si dette. Du vet ikke hvordan saken ligger an.

Trådstarter har så vidt jeg husker vært ute for en uheldig anmeldelse som er helt på trynet, og om det var dette som førte til at han mistet førerretten så blir det feil å si noe sånt.

Ikke lek moralens vokter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...