Gå til innhold

kjøper skjermkort som min PSU taklar

knegg

Anbefalte innlegg

sia eg fant ut her på forumet at det grafikkorte eg villa ha kunne eg ikkje ha pga min svake PSU.

på et budsjett frå 2000 til 2600 ka skal eg kjøpe frå www.psdata.no/skjermkort

min PSU er på 350W so en bør vell passe på ka skjermkort den takla!

PCI-E ja.

skal brukast til bf2,age of conan og crysis. ;)

en ting til; korleis ser man kva for skjermkort trenge ekstra straumforsyning kabel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er i grunn berre en ting eg lurer på no.

det er når man er i nettbutikk som f.eks. psdata.no og ser og lure litt på grafikkort man skal kjøpe korleis ser man at ditta grafikkorte trenge ekstra straumforsyningskabel eller ikkje??

Lenke til kommentar
det er i grunn berre en ting eg lurer på no.

det er når man er i nettbutikk som f.eks. psdata.no og ser og lure litt på grafikkort man skal kjøpe korleis ser man at ditta grafikkorte trenge ekstra straumforsyningskabel eller ikkje??

8386513[/snapback]

tror ikke det finnes noen kort i den prisklassen du leter i som ikke krever extra strøm. dette bruker og følge med kortene

Lenke til kommentar

Det kraftigste kortet som IKKE krever ekstra strøm er 7600GT merk at noen produsenter slenger den på allikevel og andre gjør det ikke, er visst et "salgstriks"

Men jeg har selv et 7900GT som jeg har inntrykk av at ikke bruker strøm så å si. Det blir nesten ikke varmt i det hele tatt.

7950GT er nok det beste for deg da disse bygger på samme GPU. Men jeg tror nok at disse korta bruker "litt" mer strøm enn et vanlig 7900GT.

ATI sine kort er generelt mer strømkrevende så jeg ville holdt meg borte fra de.

Lenke til kommentar

det som VAR planen va å kjøpe nVidia 8800GTS 320MB grafikkortet men den slukte straum vist nukk.

med for 470kr mindre for nVidia 7950GT 512MB grafikkorte er dei vell nesten like bra...?

kor stor straumforsyning er anbefalt?

nåke en må passe på?

post-101671-1176634389_thumb.jpg

Endret av knegg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...