Kebab GUD Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Da var første episode av den nye serien Painkiller Jan sett og dommen? senere Serien er basert på den grafiske novellen med sammen navn, serien følger en DEA agent som plutselig oppdager at hun kan helbrede seg selv og nettop der tror jeg denne serien kommer til å slite litt ettersom serien Heroes har en lingende person.. selvsagt er Painkiller Jane bassert på en eksisterende figur, mens Clair i Heroes ikke er det. også bruken av relativt dårlige skuespillere tærer litt på denne serien (Kristina Løken i hovedrollen). Serien er (bassert på første episode) ikke direkte dårlig.. men ble ikke akkurat hektet.. la oss bare håpe denne episode var en klassisk Pilot episode og at fra og med andre episode blir det litt mer blod, og mindre kaos filming Lenke til kommentar
valentino Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg synes serien virker veldig lovende. Gjort rett kan det være veldig bra. Noe jeg synes negativt er litt amatørmeesig filming og dårlige farger enkelte ganger. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Så den i går natt når den kom, hadde gleda meg lenge og kan kun si en ting. Skuffa veldig, skuespillet var utrolig dårlig og historien fanget ikke meg. Slutten var helt lattlig når hun ble skutt en million ganger og bare forsatte og gå framover, for og teaze hun andre dama. Men skal forsette og se, har skjedd før at at en serie jeg liker har starta veldig dårlig og bygd seg opp etter et par episoder. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Kristanna Loken har en egen evne til å havne i dårlige filmer/serier, virker det som. Bloodrayne var jo tragisk og noen god skuespiller blir hun aldri. Stort sett alt var dårlig i første episode, filming, dialoger, skuespill, actionscener og ikke minst selve plottet. Gir den 4/10 så langt. Ser en episode til og hvis det ikke blir bedre stopper jeg der. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Episode 2 var bare tull. Elendig serie. Kommer ikke til å se mer på denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå