Dotten Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 I denne tråden skal man rett og slett fremme sin presidentkandidat. Selvfølgelig skal det være den fiktive sorten, som skal komme fra film eller tv. Så hvem er din? Er det Bartlett? Palmer? Du kan nominere en kandidat, den du ville stemt på som president. Så slenger jeg opp en poll etterhvert. Og selvfølgelig frem argumenter for hvorfor din kandidat er den ultimate fiktive presidenten som har eksistert. De nominerte så langt: Thomas Benson - Hot Shots James Dale - Mars attacks: En liste med mange av de fiktive presidentene; http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_actor...e_United_States Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Nominerer President James Dale, uten at jeg nødvendigvis kommer til å stemme på ham. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Vel sier seg selv at Oliver Queen en dag vil stille i president valget så jeg stemmer på han... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) President Thomas 'Tug' Benson i Hot Shots! Part Deux Han virker nemlig nesten like dum den sittende amerikanske presidenten edit: Bilde må med! og et lite sitat: "Every time I give an order, it gets screwed up! Plan a reception, wrong hors d'oeuvres. Appoint an ambassador, he leaves the country." Endret 14. april 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Gi oss et bilde. Og selvfølgelig må de ha eksistert som president i en film eller tv-serie (da snakker jeg ikke tegneserie) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Gi oss et bilde. Og selvfølgelig må de ha eksistert som president i en film eller tv-serie (da snakker jeg ikke tegneserie) 8383795[/snapback] Så pågående filmprosjekt telles ikke? Jeg referer sa til filmen "SuperMax" (garrant ikke titlen den vil beholde) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Hvordan i all verden kan du vite han blir din favoritt om du ikke har sett den? Nei, vi må kunne bedømme innsatsen. Det er tross alt snakk om hvem som blir vår film/tv president Edit: L4r5 sin kandidat er meget sterk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Skulle akkurat til å nominere Thomas Benson 'Tug' Benson, må ta med eit sitat til. President Thomas 'Tug' Benson: Here's the target area. Gerou: That's Minnesota, sir. President Thomas 'Tug' Benson: Damn it, man, that's the genius of my plan. Why go over there to fight? We can do it right here at home, and get in some good fishing while we're at it. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Thomas Benson - Hot Shots Han står i stil med di andre amerikanske presidentene Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Faen, hadde håpet jeg kunne velge Bruce Greenwood som Kennedy i Thirteen Days. Men tror jeg nominerer Tom Dobbs fra Man of the Year Edit: Må jo slenge inn et quote jeg også "Politicians are a lot like diapers. They should be changed frequently, and for the same reasons." Endret 14. april 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 President Bartlet fra The West Wing. Jeg har riktignok ikke sett så veldig mye av denne serien, men nok til å nominere ham. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 President Thomas J. Whitmore Et bilde forteller mer en tusen ord. Lenke til kommentar
tough_guy Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Jeg ville nok valgt James Marshall fra Air Force One. En president som selv kan ta knekken på de onde russiske teroristene må jo være det ultimate. Endret 15. april 2007 av tough_guy Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Faen, hadde håpet jeg kunne velge Bruce Greenwood som Kennedy i Thirteen Days. 8384873[/snapback] Da skal jeg gjøre det for deg, det sto mellom han og Jon Voight (Pearl Harbor), men jeg kjører med Greenwood... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Husk, fiktive presidenter Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Whitmore var min kandidat, helt til jeg kom på alle de geniale i Futurama. Vi har blant annet John Quincy Adding Machine (Ran on a platform of promising not to go an a killing spree, but ended up promising more than he could deliver.), President FXJKHR (Details of Presidency are unknown though a monument depicts him sitting atop a throne of skulls) for ikke å snakke om presidentkandidatene John Jackson og Jack Johnson. Likevel faller valget mitt på følgende leder: Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Jeg nominerer http://en.wikipedia.org/wiki/Patricia_Wettig for hennes rolle som presidenten av USA i Prison Break. Se forøvrig www.reynolds-again.com for valgkampsløftene. Endret 15. april 2007 av Anathema Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 jeg nominerer President Henry Hayes han oppfører seg som en president, men er ikke redd for onde romvesner Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg nominerer President Harris fra Scary Movie 3 og 4. Leslie Nielsen er genial. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå