Gå til innhold

Presidentvalg. Hvem velger du?

Dotten

Anbefalte innlegg

I denne tråden skal man rett og slett fremme sin presidentkandidat. Selvfølgelig skal det være den fiktive sorten, som skal komme fra film eller tv. Så hvem er din? Er det Bartlett? Palmer?

Du kan nominere en kandidat, den du ville stemt på som president. Så slenger jeg opp en poll etterhvert. Og selvfølgelig frem argumenter for hvorfor din kandidat er den ultimate fiktive presidenten som har eksistert.

De nominerte så langt:

Thomas Benson - Hot Shots

HP005_PRINT.jpg

James Dale - Mars attacks:

j_nicholson.jpg

En liste med mange av de fiktive presidentene;

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_actor...e_United_States

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

President Thomas 'Tug' Benson i Hot Shots! Part Deux

Han virker nemlig nesten like dum den sittende amerikanske presidenten :wee:

edit: Bilde må med!

HP005_PRINT.jpg

og et lite sitat:

"Every time I give an order, it gets screwed up! Plan a reception, wrong hors d'oeuvres. Appoint an ambassador, he leaves the country."

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Skulle akkurat til å nominere Thomas Benson 'Tug' Benson, må ta med eit sitat til.

President Thomas 'Tug' Benson: Here's the target area.

Gerou: That's Minnesota, sir.

President Thomas 'Tug' Benson: Damn it, man, that's the genius of my plan. Why go over there to fight? We can do it right here at home, and get in some good fishing while we're at it.

Lenke til kommentar

Faen, hadde håpet jeg kunne velge Bruce Greenwood som Kennedy i Thirteen Days.

Men tror jeg nominerer Tom Dobbs fra Man of the Year

cinema.jpg

Edit: Må jo slenge inn et quote jeg også

"Politicians are a lot like diapers. They should be changed frequently, and for the same reasons."

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Whitmore var min kandidat, helt til jeg kom på alle de geniale i Futurama. Vi har blant annet John Quincy Adding Machine (Ran on a platform of promising not to go an a killing spree, but ended up promising more than he could deliver.), President FXJKHR (Details of Presidency are unknown though a monument depicts him sitting atop a throne of skulls) for ikke å snakke om presidentkandidatene John Jackson og Jack Johnson. Likevel faller valget mitt på følgende leder:

kang.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...