Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke slettet filer

Anbefalte innlegg

Hei

Trenger hjelp til å få slettet filer i fra maskina mi. Lastet ned en filmsnutt i fra limewire her om dagen. Nå ønsker eg å slette fila, men det går ikke. Fila er lagret i mine dokumenter.

Eneste valgene eg får da eg høyre klikker på fila er å spille av, Legge til i Wmp spille liste, sende til og åpne i.

Klarer heller ikke å slette den i fra ms dos.

Har prøvd Eraser men når eg velger fila i dette programmet "forsvinner" fila..

Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å opprette en ny mappe og dra aktuelle fil over i den mappa. Slett så hele mappa.

Det kan også hende at fila på en eller annen måte er knyttet til limewire. Hvis limewire har en cache eller mapper der det ligger nedlastede/temporære filer, slett der først.

En annen, kanskje tungvindt måte (og om det i det hele tatt går an) - fjern alle andre filer fra mine dokumenter og så sletter du mine dokumenter inkl. den problematiske fila. Opprett mappa mine dokumenter igjen etterpå.

Lenke til kommentar
Hvilken prosess er det som "bruker" filen da? Hva sier Unlocker om det?

Får du det ikke til med Unlocker, prøv GiPo@MoveOnBoot

8385652[/snapback]

Skjer ingenting vis eg trykker på delete knappen. SKulle brenne meg en cd i sted. Gikk inn i mine dokumenter igjennom nero. da var ikke fila der. Men den ligger der hvis eg åpner mine dokumenter.

Har prøv å kjøre sikkerhetsmodus. men får ikke slettet fila da heller.

HAr og prøvd unlocker..

Ka skal eg gjøre?

Lenke til kommentar
Prøv å opprette en ny mappe og dra aktuelle fil over i den mappa. Slett så hele mappa.

Det kan også hende at fila på en eller annen måte er knyttet til limewire. Hvis limewire har en cache eller mapper der det ligger nedlastede/temporære filer, slett der først.

En annen, kanskje tungvindt måte (og om det i det hele tatt går an) - fjern alle andre filer fra mine dokumenter og så sletter du mine dokumenter inkl. den problematiske fila. Opprett mappa mine dokumenter igjen etterpå.

8385164[/snapback]

Lenke til kommentar

8385652[/snapback]

Prøver og med gipo og med file deleter. Får samme beskjed, fila er ugyldig

Lenke til kommentar

8385652[/snapback]

8385923[/snapback]

Da fikk eg slettet fila!! Brukte Gipo

Lenke til kommentar

8385652[/snapback]

8385923[/snapback]

Da fikk eg slettet fila!! Brukte Gipo

8386094[/snapback]

Prøv fileassassin neste gang så går det raskere. :yes:

Lenke til kommentar

I know you have gotten ride of it but perhaps this will help someone else. Taken from here: http://www.anetforums.com/posts.aspx?ThreadIndex=56511

"Okay i had the same problem i was downloading a file in limewire.. and it wouldent let me delete it.. it just game me play options and a copy to in the right click menu.. i downloaded a bunch of delete programs and it still didnt work.. it told me it had an invalid name.. makes me wonder if it was a real file... but neways i got rid of it by going to the library feature in limewire and it let me delete it. i hope this solves your problem.. its unforuant that you deleted ur p2p"
Endret av Impreza_wrcsti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...