zxsonnyxz Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg skal ha en ny mobil og det blir sansynlig vis en av disse. Men hvilken men hvis du har noen andre forslag er jeg åpen for det Kriterier: -mp3 spiller med god lyd -(passelig)bra kamera med god videokvalitet (fremvisning på telefon) -minnekortstøtte -bluetooth -må vell ha 3g -en del funktioner som kalender, alarmer osv. osv. -underholdnings programmer (redigering, spill osv.) tror det var det Jeg skal ikke bruke mer enn 4000kr. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg ville absolutt gått for N73 ME. Den gir mye mer for pengene. W880i er jo bare en Walkman-telefon på slankekur, ikke noe spesielt god egentlig. Elendig video også, og liten skjerm. 1,9" mot 2,4" på N73. N73 har langt bedre video, og enn større skjerm til å vise denne frem på. SKjønner egentlig ikke hvorfor folk gidder å betale 4000 for en "gammel" walkman-telefon bare fordi den er tynn Men husk: N73 er treeeeg Lykke til med ny telefon da. Mhv Morten ('o',) Lenke til kommentar
zxsonnyxz Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 vurderte w880 fordi jeg skal brue den mye som mp3 spiller og hadde vert bra med en solid og tynn telefon. Pengene er egentli ikke så viktig. Men jeg er egentli enig med deg TinkiWinki. Hvordan er mp3 spilleren og lyden? Hvor treg er den? Og er joysticken bra? ble litt mye spørsmål nå Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Vel, nå har jeg ikke N73 ME selv da, men etter det jeg har lest, så er mp3-spileren helt super, og den er jo oppgradert i forhold til den originale N73. Den har jo stereohøyttalere og lyden skal være meget bra og kraftig.Leste at det faktisk var en som syntes lyden ved det laveste volumet var for høy, og han måtte stille equalizeren på det laveste for å få det lavt nok. Spesielt kameraet er tregt. Det tar fra 2-10 sekunder fra du tar et bilde til det er ferdig lagret, og du er klar til å ta et nytt. Joysticken er suveren, og går ikke i stykker, slik som på K800i og andre SE-telefoner. De andre tastene er små, men de er jo enda mindre på W880i, da. Håper du fikk noen svar? Du sier du skal bruke mobilen som Mp3-spiller, men hva er da vitsen med å betale 4000 kr? En hvilken som helst walkman-telefon gjør jobben like godt, så hvis du er villig til å betale 4000, så er det mye bedre å kjøpe en telefon som har litt "kjøtt mellom beina". Altså, at du får litt mer enn bare en bra mp3-spiller. -Morten ('o',) Lenke til kommentar
zxsonnyxz Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Det er jo musikk versjon så må jo ha en grei mp3 spiller hadde en kompis på besøk tidligere og han sa det var veldig bra lyd i høytalerne. Men er den så treg? skal jo være mye raskere enn n73. tørr ikke tenke på hvor treg den er da 895mill takk for hjelpen Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Det der med kameraet var noe jeg hadde lest i en lesertest av N73 da, så det er jo sannsynlig at ME-vesjonen er raskere enn som så, da. Men husk: Den er jo Symbian, så litt forsinkelser blir det. Tror uansett ikke det er til å rive seg i hodet av da. Lenke til kommentar
zxsonnyxz Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Da blir det nokk denne skal bestille fra XD om tre uker Bare en ting till tåler den mye? da tenker jeg så klart på møter med diverse harde flater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå