Gå til innhold

Hvordan sjekke svar på diskusjon.no?

Anbefalte innlegg

Er eneste måte å velge "Mine innlegg" og trykke seg inn på trådene? Utrolig tungvinnt, spesielt siden tråder som "Den store Photoshop-trpden" og "Siste ordet" alltid står øverst, selv om jeg ikke har posta der på dager og uker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er eneste måte å velge "Mine innlegg" og trykke seg inn på trådene? Utrolig tungvinnt, spesielt siden tråder som "Den store Photoshop-trpden" og "Siste ordet" alltid står øverst, selv om jeg ikke har posta der på dager og uker.

8383209[/snapback]

Du kan velge hvilket tidsrom du posta i over listen over tråder på "Mine innlegg" ;)

Du kan også legge til de trådene du vil følge med på i dine favoritter, så trykker du bare på favoritter på menyen også kommer kun de trådene du vil ha der opp ;)

Endret av Christian_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

8383209[/snapback]

Du har som sagt muligheten til å adde i dine favoritter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter hva jeg har hørt kan det i løpet av året muligens bli mulig å velge bort tråder fra "Mine innlegg", men det er ikke sikkert og er ikke tidfestet skikkelig, men det er mulig.

Per i dag kan du benytte deg av "Favoritter" og du kan velge 2 måneders tidsrommet i mine innlegg, så tråder du ikke har postet i de siste to månedene ikke kommer til å dukke opp om emnet får nye svar.

Lenke til kommentar
For å være ærlig, det er latterlig!

Mye mer oversiktlig sånn det var før, agitt

8472186[/snapback]

Diskusjonsforum har aldri vært oversiktlige med tanke på oppfølging av egen aktivitet. Alle forum-løsninger jeg har vært borti mangler de mest grunnleggende funksjonene. Blant annet dette:

1. Ingen god måte å holde oversikt over svar på dine egne innlegg. Det nærmeste vi kommer er "Mine innlegg" i dette forumet - som ikke en gang er en del av Invision power board (hjemmelaget funksjon).

2. Hvorfor i all verden står det ikke "Neste side" eller lignende svært skrift/ikon på bunnen av en tråd med flere sider? Jeg har en mistanke om at svært mange som ikke er vant med forum ikke legger merke til at siden de leser på er delt opp i flere sider.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...