John-Abruzzi Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) nå har jeg fjernet blomma, skifet dyse og fra 11 til 12 drev, men den går basj. gitt den litt mer olje fordi de sa det på sigma motor. hva må jeg stille? den går høyt på tomgang. og når jeg kjører dauer den ut. den har toppdrag. og viss jeg gir ruser max så slipper den og begynner på nytt på ein måte. den er ikke stabil på max turtall....hva må jeg gjøre? pluss at den soter mye rieju rr Endret 14. april 2007 av Bodybuilder Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Beklager at jeg bruker tråden din selvom jeg ikke kan svare på hva som er galt. Men du vet vell ikke opningstidene til Sigma? Btw, hørte at WF også skulle begynne med Rieju nå. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 er usikker i ukedagene. med lørdag er det ihvetfall til 2. men de er alltid litt lengre. så viss du går på baksiden kommer du inn i verkstedet Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Haugesund folk dere også ja hehe, men tror kanskje du har litt stor dyse. Hvor stor er den ? Edit: Leste litt igjennom posten igjen, kan være du må stille inn forgasseren.. Ta den med på Sigma så fikser de det nok. Men fortsatt: Dysestørrelsen? Endret 14. april 2007 av -Petter- Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 har ikke peiling hvor stor den er. har en som er frest men byttet den med den som fulgte med i std kiten Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Okeijda, viss den følgte med kittet så er den sikkert stor nok.. tror du må stille inn forgasseren din Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 tror også det. skal levere den på servise om noen måner...da får di gjøre det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Stenges etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg