Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

STP bensintilsetning, er det farlig?

Anbefalte innlegg

Hei!

Kom over en rød flaske med STP bensintilsetning til injection motorer, som skal fylles rett i bensinen og skal ha en del positive egenskaper. Tenkte jeg skulle prøve dette, men først må jeg spørre om det kan være skadelig for motoren? Jeg har en 97 BMW E39 520i Touring.

Her er produktet:

post-96633-1176566154_thumb.jpg

STP Petrol Treatment

Specially formulated to improve engine performance and reduce fuel consumption by fighting the build-up of harmful dirt, gum, varnish & deposits in the fuel system. For best results use every 1,000 miles. Safe for catalytic converters.

STP Petrol Treatment, used regularly, helps:

Keep carburettors and fuel injectors clean

Reduce intake valve deposits

Fight rust in the fuel system

Reduce petrol consumption

Reduce exhaust emissions

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skadelig? Du siterer virkningsområdet til stoffet i posten din, men så tror du egentlig ikke på det? Hvorfor vil du bruke dette?

Det verste dette stoffet kan gjøre er at du ikke kommer til å merke noen endring. Og igjen, hvorfor vil du bruke det?

Endret av Tumbleweed
Lenke til kommentar
Skadelig? Du siterer virkningsområdet til stoffet i posten din, men så tror du egentlig ikke på det? Hvorfor vil du bruke dette?

Det verste dette stoffet kan gjøre er at du ikke kommer til å merke noen endring. Og igjen, hvorfor vil du bruke det?

8387041[/snapback]

Jeg vet hva virkningsområdet er, jeg bare lurte på om noen hadde hatt noen dårlige erfaringer med det? Trenger vel ikke hisse deg opp for det. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg vet hva virkningsområdet er, jeg bare lurte på om noen hadde hatt noen dårlige erfaringer med det? Trenger vel ikke hisse deg opp for det.  :roll:

8391821[/snapback]

Sorry, var ikke meningen å virke hissig. Var vel kanskje litt uklar, men det jeg mente var vel at de evt. dårlige erfaringene gikk på at det ikke hjalp/ingen merkbar endring, ikke at det ble verre.

Lenke til kommentar
Jeg vet hva virkningsområdet er, jeg bare lurte på om noen hadde hatt noen dårlige erfaringer med det? Trenger vel ikke hisse deg opp for det.  :roll:

8391821[/snapback]

Sorry, var ikke meningen å virke hissig. Var vel kanskje litt uklar, men det jeg mente var vel at de evt. dårlige erfaringene gikk på at det ikke hjalp/ingen merkbar endring, ikke at det ble verre.

8400644[/snapback]

Oki, da heller jeg det på tanken. Merker vel ingen forbedring, men har tapt 59 kr. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...