Republic3D Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hei! Kom over en rød flaske med STP bensintilsetning til injection motorer, som skal fylles rett i bensinen og skal ha en del positive egenskaper. Tenkte jeg skulle prøve dette, men først må jeg spørre om det kan være skadelig for motoren? Jeg har en 97 BMW E39 520i Touring. Her er produktet: STP Petrol Treatment Specially formulated to improve engine performance and reduce fuel consumption by fighting the build-up of harmful dirt, gum, varnish & deposits in the fuel system. For best results use every 1,000 miles. Safe for catalytic converters. STP Petrol Treatment, used regularly, helps: Keep carburettors and fuel injectors clean Reduce intake valve deposits Fight rust in the fuel system Reduce petrol consumption Reduce exhaust emissions Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Skadelig? Du siterer virkningsområdet til stoffet i posten din, men så tror du egentlig ikke på det? Hvorfor vil du bruke dette? Det verste dette stoffet kan gjøre er at du ikke kommer til å merke noen endring. Og igjen, hvorfor vil du bruke det? Endret 15. april 2007 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hold deg unna dette. Er svindel. Ødelegger ikke motoren din dog. Skal litt mer til en en liten skvett aceton. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ikke kjøp slik lurium middel på boks, taper bare penger på det. Bytt heller drivstoffilter etter intervallene i stedet. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 veit ikke helt jeg, eneste jeg har på tanken min er dyserens, vet ikke om det har noen vikrning da, men sikkert ikke så dumt.. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Skadelig? Du siterer virkningsområdet til stoffet i posten din, men så tror du egentlig ikke på det? Hvorfor vil du bruke dette? Det verste dette stoffet kan gjøre er at du ikke kommer til å merke noen endring. Og igjen, hvorfor vil du bruke det? 8387041[/snapback] Jeg vet hva virkningsområdet er, jeg bare lurte på om noen hadde hatt noen dårlige erfaringer med det? Trenger vel ikke hisse deg opp for det. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg vet hva virkningsområdet er, jeg bare lurte på om noen hadde hatt noen dårlige erfaringer med det? Trenger vel ikke hisse deg opp for det. 8391821[/snapback] Sorry, var ikke meningen å virke hissig. Var vel kanskje litt uklar, men det jeg mente var vel at de evt. dårlige erfaringene gikk på at det ikke hjalp/ingen merkbar endring, ikke at det ble verre. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Jeg vet hva virkningsområdet er, jeg bare lurte på om noen hadde hatt noen dårlige erfaringer med det? Trenger vel ikke hisse deg opp for det. 8391821[/snapback] Sorry, var ikke meningen å virke hissig. Var vel kanskje litt uklar, men det jeg mente var vel at de evt. dårlige erfaringene gikk på at det ikke hjalp/ingen merkbar endring, ikke at det ble verre. 8400644[/snapback] Oki, da heller jeg det på tanken. Merker vel ingen forbedring, men har tapt 59 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå