Lilja4ever Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hvordan er det egentlig å være innvandrer i Norge? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Sikkert bedre enn å være innvandrer i andre land. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Joda..men er det noen som vet noe om situasjonen deres? Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Skriver en stil om invandring til norge, og kunne trene litt seriøse svar.. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Av de jeg kjenner så har ca 80% det veldig bra her. De resterende 20% roter det som oftest til for seg selv ved å blande seg in i uønskede miljøer osv. Dette er jo såklart bare min egen mening, og kan ikke regnes som en offisiell uttalelse fra det land jeg eventuelt måtte representere. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Av de jeg kjenner har jeg bare gode ting å si, de er akkurat som oss som ikke er innvandret. Men de har latt seg integrere, familiene har deltatt i skolesammenheng, og vært åpen og greie. Tror ikke folk skjønner viktigheten av det siste, dessverre. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Bedre enn det har det hjemme i Paksitan/Somalia/Uganda/Kenya/India/Sri Lanka/Elfenbenkysten i hvert fall. Utover det vet jeg ikke, men de klager allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå