skylinepower Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 fikk en feil mld i morgen og tenkte ike på den, men senere i dag (nå) så kom det en feil mld eter at pc en frøs, det var msn og media playern som sto på prøvd og ta ut ene ramen men hjalp ikke har tatt ut © disken som windows var på får. har en 250 disk som er en partisjonert disk på 30Gb som jeg prøver og legge inn windows på nå. hva skjer når jeg setter inn c disken i pc en tror dere? har koblet c disken fra pc en nå så, eneste mulighet for og lege inn ny windows var det. hva skal jeg gjøre med det gamle windowsen når jeg har "2"? formatere den gamle? har mye greier der da må jeg formatere den? eler kan jeg få reparert den når jeg har lagt inn ny windows og slete den helt nye elelr? Takk for all hjelp! trenger raske svar! låner bror sin bærbar nå så... Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 pc ens cpu er så rar osv nå at lurer på om jeg skal prøve noe av dette hva er smartest, koble ut 250Gb og se om pc en vil starte med det gamle os eller sette inn cd og se om jeg kan reparere det gamle os og formatere det nyeste os et? vil ha svar ! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hvilke feilmeldinger får du? [Du har ikke kommet med noe konkret - men forventer samtidig et konkret svar] Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 husker desverre ike, men kan koble ut os disken jeg bruker nå og se om feil mld kommer frem tar bilde av den da Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) nå funker pc en helt greit to og prøvde og kjøre ifra den 80Gb som 1. windowsen var på og det gikk, så bare venter i spenning til neste feil mld Endret 17. april 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå