MacGyver Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Har en bruker som har forandret språket til engelsk i Photoshop,og han/jeg vet ikke hvordan det skal forandres tilbake til norsk. Har ikke vært borti Photoshop og har det ikke installert her på noen maskiner i nærheten så jeg kan ikke få prøvd det selv.Er det noen som kan hjelpe meg? [ Denne Melding var redigert av: MacGyver på 2002-12-19 10:02 ] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Hei. Har søkt over alt på adobe.com nå, i forumet og alt, men finner ikke noen steder det står forklart. Jeg har heller ikke Adobe foran meg, så jeg kan ikke lete selv. Er reinstallering utelukket? Har du/han cd'en? Lenke til kommentar
MacGyver Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 Utelukket, iallefall før jul:) Det er fordi jeg sitter 5km unna, d striregner og kondisen har vært bedre. Men takk for hjelpa Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Kjipt å ikke ha bil? Hahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå