DanielL Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Mange skriver dette ned i "tidenes beste film" tråden og det blir på en måte feil i mine øyne. Så spør her, hva er din favorittfilm og hvorfor? Skriv gjerne litt info om den og hva som etter din mening får den til å stikke seg ut i forhold til andre Kan starte selv. For meg er Hard Candy en film som er helt spesiell. Du har utgangspunktet med en pedofil som finner sitt offer på nettet og får henne til å møte han, men alt snur i en grad man ikke kunne vente på noen måte. Filmen gikk på kino i fjor, mer informasjon om den kan leses her At det i praksis kun er to skuespillere i filmen og at hele handlinger skjer samme sted gir meg bare enda mer respekt for det filmskaperen har fått til Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 The Big Lebowski, fordi den er klin sprø, ekstremt morsom, drøy, har deillige farger, et fantastisk soundtrack og en overflod av detaljer så man kan se den et utall ganger og le av noe nytt hele tiden. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Vi har da en ganske så fin lignende tråd allerede ("omtale av din favorittfilm"). Hvorfor ikke bare bruke den? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Den var forsåvidt ganske grei den,hadde ikke sett den før. Den var jo ganske lite brukt i det siste,så var vel derfor jeg ikke så den. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 The Shining! Elsker de scenene der kameraet følger etter den lille gutten på trehjulssykkelen. Det er så morsomt og spennende å se Jack Nicholson bli galere og galere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå