TheOats Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Neida det funker ikke... Får denne: Hjelpe? Endret 14. april 2007 av TheOats Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg husker jeg fikk det til men husker ikke hvordan. Noen som vet hva jeg skal laste ned for å få patchet dette spillet? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Har lastet ned en hel haug med patcher men ingen av dem virker. Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig? Ja jeg har det originalt. Endret 10. juli 2007 av TheOats Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har lastet ned en hel haug med patcher men ingen av dem virker.Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig? Ja jeg har det originalt. 9047149[/snapback] Da tar du backup av save-games og avinstallerer det.. For så å installere det på nytt, derretter legger du inn de nyeste patchene.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Har lastet ned en hel haug med patcher men ingen av dem virker.Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig? Ja jeg har det originalt. 9047149[/snapback] Da tar du backup av save-games og avinstallerer det.. For så å installere det på nytt, derretter legger du inn de nyeste patchene.. 9047632[/snapback] Jeg har ikke noen savegames siden jeg nettop har installert en "fersk" kopi av spillet. Å jeg tviler på det hjelper å re installere det. Ingen som har link til riktig patch eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå