Holypain Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Noen her som vet om et program eller noe som kan hjelpe meg med å få på et Node-to-Node nettverk? Jeg vet at det finnes programmer som gjør slikt, og jeg kan ikke gjøre det den manuelle veien fordi jeg ikke finner Ad hoc. Hvis noen vet om noen programmer så list dem opp Takkzor. Endret 14. april 2007 av Holypain Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Noen her som vet om et program eller noe som kan hjelpe meg med å få på et Node-to-Node nettverk? Hvis noen vet om noen programmer så list dem opp Takkzor. 8382316[/snapback] Tror du må komme med flere opplysninger. OS har du? Sikkerhetsprogrammer (brannmur/AV ++)? Nettverkskort? Hvorfor finner du ikke Ad hoc? Får du noen feilmelding(er)? Endret 14. april 2007 av Jack_The_Bull Lenke til kommentar
Holypain Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 kan bare ha 3 ord i emnetittel.. Har Windows XP sp2 og nei, finner ikke Ad hoc.. vet ikke hvorfor. Brannmur er altid av ingen feilmeldinger. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Om det er tre-ords-regelen du mener så sier den at det må være minst tre ord i emnetittel, ikke maks. Lenke til kommentar
Holypain Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Om det er tre-ords-regelen du mener så sier den at det må være minst tre ord i emnetittel, ikke maks. 8382428[/snapback] ah! Jeg joinet for knapt en time siden .. såe Takker! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 At du har lest regelen gir deg allerede et fortrinn over mange eldre brukere. Og som jeg glemte å skrive tidligere; velkommen til forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå