Gå til innhold

Bot for sommerdekk i påsketrafikken

Anbefalte innlegg

Jeg oppfordrer herved alle som har fått bot for å kjøre på sommerdekk i påska om å vidersende boten som inkasso til de rødgrønne politikerne Stoltenberg, Halvorsen og Haga.

Etter en politisk propaganda uten sidestykke for å overbevise folk om den globale oppvarmingen og at skandinavia er det nye syden, finner jeg det forunderlig at ikke årets påsketurister reiste til påskefjellet på motorsykkel iført shorts.

Mvh JohnnyPuma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du er seriøs nå: Hva har regjeringen med dette å gjøre i det hele tatt? Om du har kjørt med sommerdekk i fjellet i påska kan du takke deg selv. Skandinavia skulle forresten være det nye syden om 50 år og da om sommeren. Det pleier ofte å snø i fjellene i syden også, for den saks slyld.

Lenke til kommentar

I løpet av påsken har jeg sett:

4 biler som står i grøften med sommerdekk.

2 biler som står parkert på siden av veien med sommerdekk med en ungdom stående utenfor i telefonen -- midt i en islagt nedoverbakke.

Det vil si: Jeg har sett 6 biler som kunne forårsaket dødsulykker hvor de døde ikke nødvendigvis er idiotene.

Lenke til kommentar
Om du er seriøs nå: Hva har regjeringen med dette å gjøre i det hele tatt? Om du har kjørt med sommerdekk i fjellet i påska kan du takke deg selv. Skandinavia skulle forresten være det nye syden om 50 år og da om sommeren. Det pleier ofte å snø i fjellene i syden også, for den saks slyld.

8382240[/snapback]

Hei!

Helt seriøs var jeg vel ikke, min intensjon var vel mer at dette skulle leses som "politisk satire". Forresten står vinterdekkene m/pigger trygt plassert på min bil ennå.

Forøvrig tror jeg helt klart at det er en sammenheng mellom opphausingen rundt global oppvarming og det faktum at halve Norge var overbevist om at sommeren var kommet midt i Mars. Når noe gjentas ofte nok...osv...osv...

Ellers må det vel taes med en klype salt at skandinavia skal bli så varmt om 50 år; uttalt av meterologer som ikke klarer å spå været 3 dager fram i tid :)

JP

Lenke til kommentar

Husker jeg så en film om miljøet som var laget rundt 1985 tallet, der de spådde at ved år 2000 så hadde jorda blitt varmet opp slik at vi i Norge dyrket bananer og solte oss 24/7.

Så etter den filmen så tar jeg hysteriet om globale oppvarming med knusende ro.

Spesielt med tanke på at Mars er på vei ut av sin istid samt at jupiter har fått flere stormer pga at den har blitt varmere. Steike som den forurensingen til menneskene når langt gitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...