Jarod_24 Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Skal ha ny maskin og har bestemt meg for å ha 2 skjermer. Har bestemt meg for et Hercules 3D Prophet 9700PRO 128MB DDR AGP, ATI Radeon 9700PRO, TV-Out, Retail http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...96&AvdID=1&s=sc hvordan kobler man de 2 skjermene til kortet? er det to plugger bak på kortet, eller er det mer komplisert? hvordan man kobler til en tv istedet for en av skjermene eller i tillegg til skjermene hadde også vært kjekt å vite. hadde tenkt meg to skjermer av følgende type (hvis det har betydning): Samsung 19" CRT Syncmaster 957P TCO99 http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...32&AvdID=1&s=sc btw: er dette er "bra" kort, eller finnes det bedre "versjoner" av Radeon 9700 Pro [ Denne Melding var redigert av: Jarod_24 på 2002-12-19 08:55 ] Lenke til kommentar
NSR9636 Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Du kan koble til 2 skjermer på radeon kortet. Du har en vanlig crt kobling, en s-vhs og en dvi kobling bakpå kortet. Du får vanligvis med deg en liten mellom kobling til å bruke 2 dvi skjermer. Slik at crt-en bli til dvi kontakt. Å koble til en Tv kreves det å bruke Composite kabel eller S-vhs kabel. Disse følger også vanligvis med. Du trenger bare å gå i i egenskaper for skjerm, avansert og gå på display. der finner du ut hvilken skjermer som er aktiv eller ikke. Anbefaler å bruke S-vhs kabel til TV, hvis tven støtter S-vhs og ikke trenger en scart kontakt mellom!! Uten støtte for S-vhs får du ikke farger på TVen. God Jul og godt nyttår:-) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 (Det heter s-video...) Lenke til kommentar
dahlfr Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 NSR9636 tar litt feil: Det er en liten duppedings som er med slik at DVI`en blir til en analog (crt) utgang, ikke en digital (DVI) utgang til. Pro er den beste ver. til nå. FRD [ Denne Melding var redigert av: dahlfr på 2002-12-19 10:07 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå