MrUrge Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Fikk denne feilen når jeg skulle starte spillet for andre gang: Noen som kan hjelpe? Endret 15. april 2007 av TobbelobbenQ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Stilt oppløsninga for høyt.. gå inn i .cfg-fila som ligger i katalogen "main" under der du installerte spillet og endre oppløsninga til en som skjermen din og grafikkortet ditt støtter. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ah, funka nå! Takk. Men er det sånne stats på en måte sånn som på Battelfield, hvor mange man har drept osv? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 I det pågående gamet, ja. Hold inne tabulator-tasten for å se stats. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Musikken er fra ett band som heter Lamb of God Passer veldig bra inn 8391304[/snapback] Argh, hvordan kunne jeg ikke vite det. It all makes sense nå ja. ;D Ja fyfaen konge med sånn musikk når du skal drepe masse folk. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Hehe, endelig folk som ikke flamer meg som 'dritt spill', 'buggy' osv. Takk folkens, gameplayet er på topp! Enig med at musikken er bra, passer like godt som hånd og hanske =D. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hvordan får folk farger i nicknamet? Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Lurer jeg også på, er sikkert en kode eller noe, kanskje tilsvarende med Cod2 sitt? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Syns det kan komme en patch sånn at man får Kills og Death sammenlagt som man kan se på profilen, det hadde gjort spillet så mye tøffere! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 renere gameplay skal man lete lenge etter, minner meg litt om deathmatch i Goldeneye på N64.. púr dreping gleder meg til neste LAN med kompisene, må bare få dem til å laste dette ned óg.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Fargede nicks (eller chattetekst) får man ved å skrive ^n, der n er et tall fra 1-9. Da forsvinner "^n"-greia, og de neste bokstavene får fargen tilknyttet tallet. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Fargede nicks (eller chattetekst) får man ved å skrive ^n, der n er et tall fra 1-9. Da forsvinner "^n"-greia, og de neste bokstavene får fargen tilknyttet tallet. 8401297[/snapback] Takker og bukker, nå kan jeg det og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå