specnaz91 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Dritbra engine, egentlig en 3d engine, men man ser ovenifra. Styringen og fysikken er helt perfekt, drit gøy, har spilt det en liten stund, spiller det når jeg kjeder meg, eller bare klør etter å skyte noen . Spilt det på LAN, ble en stor hit. Du er en ball, kan customize den til din egen stil, også fyrer du løs. Spillet er ikke sånn at 1 day n00bs kan kommeog herje en pro som har spilt og er mer erfaren, spillet er designet at man virkelig trenger SKILLS for å ta de beste spillerne. Du kan dog ha flaks, men alt avhenger av skills, ikke at du kan drepe hvem som helst uansett hvor lenge motparten har spilt. Last ned og la oss ha det gøy, jeg sier bare: frag, frag frag . IGN: EvilLeader Anbefales! Veldig god fysikk for en 2D freeware spill å være, for meg er dette den beste 2d top-down shooter på lenge . Kan kreve litt hvis du har alt på fullt Nedlastinger og 'slikt' - Hjemmeside - Last ned - Frequently Asked Question (FAQ) - Forum Hva er BaboViolent? Tatt fra deres hjemmeside BV2 is a top down shooter where you control a "Babo," a red or blue orb that rolls around the screen with one of six weapons attached to it. The intuitive keyboard + mouse interface helps you get into the thick of the action as quick as possible. It's as simple as joining one of the many active servers and hitting 'F'. You are immediately dropped into the action and start tossing grenades and molotov cocktails at anything that moves while firing to stay alive. The success of the game is due in large part to its very easy and immersive gameplay. However, game balance should also receive its due credit for the game's popularity. Damage settings, weapon ranges, firing rates, and medkits have all been tweaked to provide wonderful balance. There is no killer combination that runs the show... anyone and everyone is a contender with whatever weapon they choose to master. What really sets people above the rest in BV2 isn't the ability to kill but the ability to stay alive. Game Features: * Game Features: Battle in 13 maps suited for 2 to 32 players. * Try different game types like Deathmatch, Team Deathmatch and Capture the Flag. * Master all 6 weapons, grenades and more. * Easily find games with a convenient server list. * Featuring music from Lamb of God. Noen screenshots: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fra min egen PC: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Håper vi møtes on-line en gang Endret 14. april 2007 av specnaz91 Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Ingen som har prøvd det? Denne gangen kan dere regne med at jeg har prøvd det, noen som vil spille nu? Hva synes dere? 8) Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Spelte det for lenge sidan. Kan sikkert spele det igjen. Endret 14. april 2007 av Kiwien6 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ser kult ut, men jeg gidder bare ikke å laste det ned. Hadde det vært rett ifra browseren så helt klart Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Ikke allverdens størrelse på spillet, synes effektene på våpnene er nydelige, som flammekasteren og maskin geværet ^^ Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Har du noen linker til gameplay-filmer eller? Bare for å kunne se det "in action"? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Er innpå om nokon minutter, måtte berre laste ned den nye. Kva server er du på? Endret 14. april 2007 av Kiwien6 Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Si meg navn på server, skriv det her, sånn at flere interessert kan bli med =D. Bare noen random videor jeg kom over: Babo Noobage: BaboViolent 2 Trailer In-game: Babo video, med trance : Babo-n00b: http://youtube.com/watch?v=5ET7VNDl8PY Endret 14. april 2007 av specnaz91 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Gidder ikkje å spele likevel, blei fort kjedeleg. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Dritbra engine, egentlig en 3d engine, men man ser ovenifra.jaha? hva har kamera-vinkelen med innholdet og gjøre? Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Sjekk reviews du, gameplay er bare så digg . Har ikke spilt en 2d spill av så høy kvalitet på lenge Dual-MGS + nades = own! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 En annen ting: enten forminsk bildene eller legge dem i en spoiler-tag. Da blir tråden mer oversiktlig Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Takk gjør det nu! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Dette er det nye favorittspillet mitt ! Dæven, så action.. Men dessverre er det en del som er utrolig gode, så jeg taper innmari hardt på enkelte games. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Dette er det nye favorittspillet mitt ! Dæven, så action.. Men dessverre er det en del som er utrolig gode, så jeg taper innmari hardt på enkelte games. 8384667[/snapback] Tok meg 2 timer å bli god, har spilt en del freeware top-down shooters, så jeg var litt vant. Vær tålmodig, spill så blir du god =D Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Haha, det var morsomt, skal testes mer... Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Noen som vil spille nu? Sitter og kjeder meg etter en helsikes dag hos Tusenfryd (Opplæring) Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Herlig musikk i spillet. Årrgh god tung killemusikk. Hvem er det som har laga den? Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Musikken er fra ett band som heter Lamb of God Passer veldig bra inn Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Lamb of God passa flott ja. Bra valg av musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå