Jegerdum Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Har avinstalert Pc optimizer pro, programmet kom med et program som het "File Shredder" Programmet "er" der på en måte etter avinstalasjon, men det funker ikke. Ville gjerne vite hvordan jeg kan få fjernet dette siden det begynner å bli plagsomt http://img263.imageshack.us/my.php?image=fileshreddernx9.png Dette er på alle mapper og dokumenter, men programmet er der ikke... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Feilpost, feilpost, feilpost. Hva har software i hw kategorien å gjøre? Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 greit du liker å samle på poster, stian89, men du kan heller bare rapportere det.. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Bare for å svare på spørsmålet, så kan du fjerne det menyvalget fra avanserte innstillinger. Last ned f.eks tweakUI fra MS, så kan du redigere høyreklikk menyen som du vil. Ganske kjekt. Ellers kan du fikse deg i regedit, om du vet hvordan du bruker registreret. Hvis ikke, så anbefales det at du googler litt på det. Sjekk ut her f.eks Eller du kan google disse ordene: remove right click options Lenke til kommentar
Jegerdum Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Takk, Andy (L) Skal prøve Lenke til kommentar
Jegerdum Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Akkurat hvor i Tweak UI kan jeg bestemme "right-click" alternativene? Har letet i 20min no uten noe hell. Lenke til kommentar
Jegerdum Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Hvilken av disse skal jeg slette for å fjerne Pc Optimizer File Shredder da? :/ Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Du har en trojan på maskinen din (ser i alle fall slik ut) http://www.google.no/search?q=xxx+groove+g...lient=firefox-a Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Last ned SuperAntiSpyware og kjør en full skann med det. Husk å oppdatere definisjonene før du skanner. Lenke til kommentar
Jegerdum Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Du har en trojan på maskinen din (ser i alle fall slik ut) http://www.google.no/search?q=xxx+groove+g...lient=firefox-a 8382824[/snapback] Dette kom i registeret etter jeg instalerte Microsoft Office 2007 Enterprise Bilde av program: Endret 14. april 2007 av Jegerdum Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Kan du gjøre som jeg skrev i posten over? Det løser problemet ditt. Lenke til kommentar
Jegerdum Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Har gjort det, fikk ingen melding om trojan Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Groove er jo en del av MSO2k7 da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå