Gå til innhold

oppgraderin til TBC

Anbefalte innlegg

jeg har gamet wow litt nå (lvl33) å vurderer å kjøpe meg TBC senere i dag.

Jeg tror jeg har sån ca 2 måneder igjen på "kortet".

hvordan blir det vis jeg går over til TBC? å er det sån der som på vanlig wow at når du har kjøpt det så får du en måned ekstra gratis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har nå kjøpt meg TBC..at det ikke er noen ekstra måneder bryr jeg meg lite om siden jeg har spille tid til starten av sommer ferien.

Jeg spiller jo på forskjellige servere, etter hvor gutta spiller hen. Så jeg tengte å starte opp som Bloodelf=)

Lenke til kommentar

jeg har 2 forskjellige venne "gjenger" som spiller wow som ikke kjenner hverandre, men fordelen der er at den ene gjengen spiller som horde og den andre som alliance=) + at jeg spiller på en server som jeg og en kompis starta på alene, men han droppe litt ut å starta med nwn, så jeg sitter igjen med en fantastisk bra guild^^ The Disciples of Light heter den:) å er å finne i Defias brother hood.

Ellers rundt omkring er jeg å finne i:

Defias brotherhood - alliance - dwarf paladin: Hurskan

Mazrigos - Horde - Dreanei priest: Trint

Ragnaros - Horde - Blood elf warlock: "et eller annet"

Endret av xitto
Lenke til kommentar
jeg har 2 forskjellige venne "gjenger" som spiller wow som ikke kjenner hverandre, men fordelen der er at den ene gjengen spiller som horde og den andre som alliance=) + at jeg spiller på en server som jeg og en kompis starta på alene, men han droppe litt ut å starta med nwn, så jeg sitter igjen med en fantastisk bra guild^^ The Disciples of Light heter den:) å er å finne i Defias brother hood.

Ellers rundt omkring er jeg å finne i:

Defias brotherhood - alliance - dwarf paladin: Hurskan

Mazrigos - Horde - Dreanei priest: Trint

Ragnaros - Horde - Blood elf warlock: "et eller annet"

8384199[/snapback]

Hvordan det der er mulig er jeg litt spent på å få vite ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...