Kvikksølv Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg har begynt å bruke Bitlord til å laste ned filer,( ikke ulovlige, bare trials, gratisprogrammer o.l.) men hvis jeg laster ned en stor fil og stikker feks på skolen, når jeg da kommer hjem har internett tatt kvelden. Jeg må restarte routern. Ofte tar den kvelden 30min-60min hvis den laster ned over 30-40kb/s. Noen som vet hvorfor? Jeg må sette max nedlasting til 20 kb/s, ellers forsvinner internett. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 hmm, kanskje du har ustabil linje? Prøvd en annen torrent-klient? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Hadde nøyaktig samme problem, hos meg var en crappy router kilden til problemet. Løste seg når routeren fikk oppdatert firmware, men før det tålte ikke den alle tilkoblingene. Prøv å sett "max global connections" eller noe sånt i torrentprogrammet, til 20-30 ca. Hvilken router har du forresten? Endret 14. april 2007 av E-Ton Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 har en SMC7004VBR Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) btw, er det farlig for pcn, på noen måte, å åpne porter for uTorrent? Tenkte å bytte torrentprogram men uTorrent må jeg åpne porter. og en annen btw, også i bitlord står det kb/s, er det kbyte/s eller kbit/s det er snakk om? Endret 14. april 2007 av thanat0s Lenke til kommentar
.V. Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Slett ikke farlig å åpne porter, men du burde åpne en 5-siffret port (f.eks. 12345). Du må uansett åpne en port for at torrentprogram skal fungere skikkelig. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 kB/s = kilobytes per sec kb/s = kilobits per sec Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 kB/s = kilobytes per seckb/s = kilobits per sec 8381996[/snapback] i bitlord står det "KB/s" vet ikke helt hva det er da. mest sansynelig vis kilobytes? Jeg trenger også hjelp til å åpne porter, vet om www.portforward.com men skjønte den ikke helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå