Gå til innhold

Bitlord gjør slik at internett tar kvelden(lovlig)

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å bruke Bitlord til å laste ned filer,( ikke ulovlige, bare trials, gratisprogrammer o.l.) men hvis jeg laster ned en stor fil og stikker feks på skolen, når jeg da kommer hjem har internett tatt kvelden. Jeg må restarte routern. Ofte tar den kvelden 30min-60min hvis den laster ned over 30-40kb/s.

Noen som vet hvorfor? Jeg må sette max nedlasting til 20 kb/s, ellers forsvinner internett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde nøyaktig samme problem, hos meg var en crappy router kilden til problemet. Løste seg når routeren fikk oppdatert firmware, men før det tålte ikke den alle tilkoblingene.

Prøv å sett "max global connections" eller noe sånt i torrentprogrammet, til 20-30 ca. Hvilken router har du forresten?

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

btw, er det farlig for pcn, på noen måte, å åpne porter for uTorrent? Tenkte å bytte torrentprogram men uTorrent må jeg åpne porter.

og en annen btw, også :p

i bitlord står det kb/s, er det kbyte/s eller kbit/s det er snakk om?

Endret av thanat0s
Lenke til kommentar
kB/s = kilobytes per sec

kb/s = kilobits per  sec

8381996[/snapback]

i bitlord står det "KB/s" vet ikke helt hva det er da. mest sansynelig vis kilobytes?

Jeg trenger også hjelp til å åpne porter, vet om www.portforward.com men skjønte den ikke helt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...