Gå til innhold

Respons på dyreside

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha respons på denne siden. Synes selv at det er noe som mangler, men klarer ikke helt å sette fingeren på det. Vil gjerne ha konstruktiv kritikk når det gjelder innhold, design og resten som kan forbedres.

Det er ikke jeg som har laget denne siden, i og med at jeg ikke hadde mye peiling på programmering da jeg bestilte den.

Målgruppen for siden er alt fra 10 år og oppover. Vi har både noe for barn, unge og voksne, men slik designet er utformet føler jeg at det treffer mer barn enn voksne. Jeg skal dog skifte design, men det er ikke "bare, bare" å få alt til å passe inn :)

Jeg er ganske fersk når det gjelder webprogrammering og sideadministrering, derfor håper jeg at dere vil ta det i bakhånd før dere slenger meg ut i spotlighten Men som sagt så er det forbedring jeg ønsker, så om noen har tips til dette så er jeg evig takknemlig.

Har også vudert å skifte navn på siden, i og med at nåværende navn ikke treffer helt til innholdet. Det passet godt til forumet som vi hadde før, men nå som vi har fått opp selve siden så bør et navnebytte være på sin pass, synes jeg. Dyreportalen er et navn jeg har tenkt litt på, men hva mener dere? Har dere tips til eventuellt andre navn? Som noen har uttalt før så kan et navnebytte utgjøre litt forvirring, men hvis navnet treffer siden bedre så tror jeg at det vil gå bra tilslutt.

Takk for all hjelp og veiledning :)

Endret av Iris_L
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin side det! :)

Likte:

1. Fargene (passer fint til ei dyreside)

2. Menyen

3. Headeren

Likte ikkje:

1. Den enkle overgangen mellom meny, innhald, header osv. (div'ane)

2. Copyright'en nede på sida, eg et hatten min om de har copyright.

3. Orddelingsfeil ("partner siden")

Håpar det kunne hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...