Trust_NObody Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hei, trenger litt tips og råd til innkjøp av en ny spiller til bilen. Jeg vil ha en enkel og grei spiller, den skal ikke være så dyr, ikke over 1200kr. Farsan er så flink til å ripe til cd'ene så CD-spiller blir uaktuelt. Det jeg er ut etter er en spiller med støtte for mp3 eller flashminne. Jeg har en usb penn på 512MB, jeg vil bruk denne til å overføre musikk til spilleren. Men lurer da på følgende, er det mulig å spill musikk direkte fra usb penna når man har koblet den til spilleren? Og en ting til, når man stikker i usb penna stikker den jo ut litt, vingler den når man kjører? Jeg er helt noob når det kommer til bilstero, så hva anbefalles og ikke? Takk for alle svar på forhånd. Hva synes dere om denne her? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Eltax er ikke akuratt kvalitet, men prisen er jo deretter også... Har du cd spiller i bilen fra før? Da kan du jo i tilfelle bere kjøpe deg en sånn radio sender til mp3 spiller (hvis du har en mp3 spiller) og kjøre den på cdspillerens radio i bilen http://www.datakjeden.no/default.asp?bID=4&sm=10697 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 For det første datakjeden har grovt overpriset den spillern, Komplett selger den for 595kr. For det andre, på spillere med USB port så spilles musikken rett fra minnepinnen, den lastes ikke over. Jeg ville uansett ikke valgt Eltax spilleren med mindre du ikke er så nøye på lydkvaliteten, for spilleren levner ingen tvil om hvor mye den er verdt når den er i bruk, lyden er pistrete og livløs (Har en kompis som kjøpte en Eltax ICE 550, uff sier jeg bare) pluss på et par hundrelapper på de 1200kr så får du noe skikkelig. Sony CDX-GT414U Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå