frankst Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hei, Jeg har nå byttet leverandør fra telenor til GET (tidligere UPC) Når jeg kobler til mitt aksesspunkt virker den, men jeg kommer ikke inn på den. Prøvde da å koble meg inn på GET sin ruter som medfølger, men kommer heller ikke inn på den. (har prøvd med kabel og trådløst) Noen som kan vite hva som er feil? Benytter den noen spesielle porter som ikke er standard? Litt info: Er en motorola SB5101E ruter. Min gateway er: 84.208.68.1 Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Se Her Det er ikke en router, men et enkelt modem! Så tror nok ikke du kan komme inn på den... EDIT: Det står: "built-in HTML-based diagnostics for quick and easy troubleshooting" så du kan nok komme inn på den, men bare for å feilsøke... Endret 14. april 2007 av mhw357 Lenke til kommentar
frankst Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Ja det er riktig. Men etter at jeg satte inn dette modemet, kommer jeg ikke inn på mitt trådløse aksesspunkt. Er det noen grunn til dette? Har get satt noen sperringer? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Muligens har du bare en IP og den kan det hende aksesspunktet har tatt hvis det er ett reint aksesspunkt uten router. Hva heter AP-et? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Kan også være at aksespunktet står med en statis IP som er i en annen range enn IPadressen du får fra GET. Lenke til kommentar
frankst Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Det stemte at den hadde en statisk ip adresse som var utenfor rangen til get. Så når jeg endret den virket det. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå