Gjest Gjest_per_* Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 det kan være at jeg har blitt smittet og har fått hodelus. hvordan kan jeg finne ut om jeg har lus? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 ta en hvit luskam , de selger disse på apoteket... hvis du har en hvit kam selv, kan kanskje denne hjelpe deg, ser du svarte prikker\dyr på kammen etterpå har du lus Lenke til kommentar
Gjest Gjest_per_* Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Noen som har flere svar? hvordan ser dem ut, er de lette å få øye på? må vite det raskt Lenke til kommentar
araziel Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Beste og eneste tipset jeg vet. Hvit fin kam (helst lusekam), ta et hvitt håndkle rundt skuldrene, grei håret (mens det er fuktig). De ser ut som små (2mm) lange prikker. Finner du det stikker du på apoteket og kjøper behandling. Prioderm/Tenutex. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Beste og eneste tipset jeg vet.Hvit fin kam (helst lusekam), ta et hvitt håndkle rundt skuldrene, grei håret (mens det er fuktig). De ser ut som små (2mm) lange prikker. Finner du det stikker du på apoteket og kjøper behandling. Prioderm/Tenutex. Verre er det ikke. 8399373[/snapback] ok, takk. Hvilken farge er dem? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Beste og eneste tipset jeg vet.Hvit fin kam (helst lusekam), ta et hvitt håndkle rundt skuldrene, grei håret (mens det er fuktig). De ser ut som små (2mm) lange prikker. Finner du det stikker du på apoteket og kjøper behandling. Prioderm/Tenutex. Verre er det ikke. 8399373[/snapback] ok, takk. Hvilken farge er dem? 8402035[/snapback] De ser svarte ut. Sånn ca. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 du ser om du har lus med hvit hårkam eller luse kam... hvis du ser svarte prikker på kammen så er det lus, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå