The Ghost Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hvilekn forskjeller vil jeg merke om jeg kjøper en Harddisk med 16mb cache iforhold til en med 8mb cache ? Kanskej noen som vet hva den på DVDrom også gjør ? (Er på 2mb) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hvordan i all verden klarte du, med nesten 5000 innlegg, å legge denne under 'Annet om hardware', og ikke 'lagringsmedier'? Den øker ytelsen, men forskjellen er relativt liten, slik at du aldri vil tenke over dette. Ørjan... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Hvordan i all verden klarte du, med nesten 5000 innlegg, å legge denne under 'Annet om hardware', og ikke 'lagringsmedier'? Hmm så under hardware å fant ikke noe om hdd så da bare tok ejg det her :S Har faktisk brukt lagringmedier her på forumet før Edit: har cache på DVD, HDD, CPU og alt dette her samme formål eller hjelper de på forskjellige ting ? For ejg først bruk for cache når jeg kveler ram'n ? Endret 14. april 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Det har samme formål. Å prelagre data som finnes på lagringsmediet, slik at det går raskere å hente ut data. Forutsetter da at riktig data er lagret. Ørjan... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Men til en annen gang så kan jeg nevne at lagring hører til i lagringsmedier, også disker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg