Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Jeg får ikke slått av pcen

Anbefalte innlegg

Hei - Håper alle har en fin helg.

Det har jeg, selv om jeg ikke får slått av pcen med windows avslutning. Jeg må bryte strømmen for å få slått av. Windows avslutning fører bare til en restart.

Er det noen gode tips ute og går ? Hilsen thunea

Hei igjen - Det ordnet seg med en endring i BIOS. En wake-up funksjon jeg aldri tidligere har brukt måtte deaktiveres og nå er jeg igjen sjefen over pcen. Hilsen thunea

Endret av thunea
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei - Håper alle har en fin helg.

Det har jeg, selv om jeg ikke får slått av pcen med windows avslutning. Jeg må bryte strømmen for å få slått av. Windows avslutning fører bare til en restart.

Er det noen gode tips ute og går ? Hilsen thunea

8380982[/snapback]

den enkle løsningen er jo reinstallering :p bortsett fra det så går det ann å forsøke oppdatering av windows og eventuelt kanskje noen drivere fra produsent hjemme side til hovedkort eller hele maskinen vis du har kjøpt ferdigbygg.

har vært borte i samme problem tidligere men husker ikke åssen jeg løste det. doh!

:edit:

wake on lan er jo et bra forslag men vis problemet ditt er noe som bare plutselig har skjedd er det nok ikke det, men sjekk for sikerhetsskyld

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

den enkle løsningen er jo reinstallering :p bortsett fra det så går det ann å forsøke oppdatering av windows og eventuelt kanskje noen drivere fra produsent hjemme side til hovedkort eller hele maskinen vis du har kjøpt ferdigbygg.

har vært borte i samme problem tidligere men husker ikke åssen jeg løste det. doh!

8381011[/snapback]

Eg tviler på att Windows har noko med dette å gjere.. Ligger liksom etter att Windows har slått seg av :p

Lenke til kommentar

8381011[/snapback]

Eg tviler på att Windows har noko med dette å gjere.. Ligger liksom etter att Windows har slått seg av :p

8381065[/snapback]

å tro meg er utrolig å windows kan pøkke til. jobbet som telefon support i 2 år før jeg sluttet. og ja jeg har vært utefor at det er windows som gjør det. men det problemet løste vi med en oppdatering av windows.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...