frohmage Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Er det noen som har en oversikt over hvor mye man må betale i bruddgebyr hos Telenor? Er det samme beløp uansett abonnementstype? Resterende bindingstid? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hvis ikke jeg husker helt feil er det vel 1.400 kr. og så går det ned med 100 kr. hver måned!? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Eller er det 1500 og -375 per kvartal? -snubbel Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hvis ikke jeg husker helt feil er det vel 1.400 kr. og så går det ned med 100 kr. hver måned!? 8382881[/snapback] Stemmer dette her ja.... Lenke til kommentar
hettelars Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Eller er det 1500 og -375 per kvartal? -snubbel 8383630[/snapback] Dette er for NetCom. Lenke til kommentar
avola Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 bruddgebyren er selvfølgelig forskjellig fra abo til abo... blir jo seff mer hvis man feks har superminutt kontra djuice magnum.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 bruddgebyren er selvfølgelig forskjellig fra abo til abo... blir jo seff mer hvis man feks har superminutt kontra djuice magnum.. 8387510[/snapback] Det er vel likt uavhengig av abonnement? Fri 20 har jo 1400 kr. hvis man bryter bindingstiden med en gang. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Så jeg kan kjøpe en W810i for 1 krone med f.eks Fri120 og bryte bindinga med en gang, og dermed få telefonen for kr. 1401? Endret 15. april 2007 av frohmage Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Du har vel etableringsavgift på 200 kr. hvis jeg ikke tar feil, og det kan hende at du må betale første måned på det abonnementet. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Nå står det "Fri etablering - Gjelder alle abonnement" i webshopen hos Telenor. Hos NetCom må du bare betale månedsavgift for den delen av måneden du har hatt abonnementet. Er det annerledes hos Telenor? Eller med djuice nonstop f.eks? Uansett blir det billigere enn billigste i prisguiden uten abonnement. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det greieste er vel å ringe Telenor på 09000 som har døgnåpent. De kan jo svare deg der... Hvordan de gjør det siden det er inkluderte ringeminutter vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå