Rinker Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Heisann, jeg har holdt på et par dager og funnet ut hvordan du kommer forbi en rekke bugs i live messenger på k610i. 1. Får ikke kontakt med nettverk når du logger på. - Du legger alt av filmer, bilder, kontakter og spill etc på minnekortet ditt. Så sletter du hele live messenger fra mobilen din. Deretter går du på "Instillinger > Generelt > Tilbakestill Alt > Tilbakestill alt" Pass på og tilbakestille HELE telefonen. Ikke bare innst. Så når mobilen slår seg på får du tilbud om og installere WAP/Internett/MMS oppsettet fra telenor/djuice. Du installerer det som passer for din telefon og laster ned msn på nytt. Da fungerte dette hos meg. Det jeg ikke fikk til var da jeg prøvde og installere wap/mms/internett etc fra telenor.no/mobil ! De oppsettene fungerte ikke. Men det fungerte med de som lastes ned automatisk når du skrur på telefonen for "Første gang" med telenor simkort. 2. Jeg får logged på og så står det "Ferdig" Eller "-Noen- har sendt deg en melding." men får ikke åpnet. Virker ikke som msn reagerer på "Åpne/Open" knappen i det hele tatt ? Det er ganske riktig, det gjør den ikke. - Trykk på "Nye Hendelser" knappen din, den som er OVER "C" og under "Lukk/Avslutt/Avbryt" knappen din. Gå på: "Hoved meny > Filbehandlig > Programmer(Om din msn ligger der) > Windows Live Messenger (Ikke åpne)" og så trykker du på "Avslutt" knappen 1 gang. Deretter trykker du knappen i midten og åpner msn igjen. Du vil få spørsmål om du vil la msn sende data til internett. Her trykker du selvfølgelig "Ja". og VIPS du er online. Håper dette hjelper dere. Holdt på lenge før jeg fant ut hvordan jeg gjorde det og har fortsatt problemer med og få opp Kontakt liste. Står bare "Samtaler, Frakoblede og Blokkert" som lister. Noen som vet hvordan du får opp kontakt liste også ville det vært fint. Håper noen av dere fikk litt hjelp av denne posten, registrerte meg bare for og si det i og med at jeg leita etter denne feilen på dette forumet selv. Best regards, Rinker:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå