Gå til innhold

Above & Beyond, Sèbastien Lèger, 16 mai!

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En fyr jeg kjenner har et poeng.

Marcel Woods varmer opp for A&B?

Marcel spiller jo temmelig hardere og mye mer techy enn det A&B gjør, så det blir vel et rolig Marcel sett da regner jeg med. Ikke noe syke Marcel sett vi noen ganger hører.  :(

8622249[/snapback]

Åh... *Skuffa* Men er det noen som vet når han begynner da? Vil ikke komme for sent... :p

Lenke til kommentar

Hm... Jeg sjekket på hjemmesiden hans og tror det stod at han skulle spille fra 02-03.15.. Og etter det er det vel ingen fler som skal spille?? Vet ikke helt sikkert om det var klokkeslettet det var da, men håper det :w00t: Vil ha det beste til slutt.. :p

Lenke til kommentar

Men faen Tomzern! Er du her på forumet og!?

Jeg digget Marcel Woods i går. Jeg døde 2 ganger da han først spilte Cherry Blossom og deretter Advanced. Meg og Faris hørte begge de sangene med en gang beaten startet og tok totalt av og jublet som faen. Det førte til en hel god del blikk :D

Etter UTS dro jeg ut med russen :p

EDIT: Bilde til ære for Faris på russefrokosten jeg ble med på!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Ikke fullt, men mer enn nok! Sånn går det når halve byen arrangerer som Mihkku sa.

Digga det totalt i alle fall! Tok av værre på Cherry Blossom og Advanced (spilt etter hverandre). Meg og Faris er en av de få som hører sangene i det han begynner å mixe dem inn, så vi tar av før alle andre og skriker og kaster oss på gulvet osv. Vi fikk en del rare blikk. Spesielt da vi hørte Advanced ble mixet inn! Omg

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...