Gå til innhold

Above & Beyond, Sèbastien Lèger, 16 mai!

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Vi er tilbake med full kraft på Sentrum Scene den 16 Mai 2007! Vi har inkludert Above & Beyond, Sèbastien Lèger og Marcel Woods i lineupen. I tillegg vil Norske djs som Cre8or, Marius S, Espen W, LeeLou og Thomas Nøkling gi deg house så det passer. Billetter er ute, løp å kjøp!

Siden en del ble skuffet at Above & Beyond og Marcel Woods måtte kansellere i April så har vi booket disse til Sentrum Scene den 16 Mai!

Våres house dj er en annerkjent produser, vi håper at de fleste vil være fornøyde med bookingen. Sèbastien Lèger tar også turen til Under The Sun.

Vi håper at alle tar turen på dette fantastiske eventet, gi beskjed til deres venner og nærmeste.

Arenas

Under The Sun 18 ID

Above & Beyond www.aboveandbeyond.nu

Marcel Woods www.marcelwoods.com

Sèbastien Lèger www.sebastienleger.net

DJ Cre8or vs. DJ Leelou www.underthesun.no

WeLove lounge 20 ID

www.welove.no

Marius S

Espen W

Thomas Nøkling

Billettene er ute ute

Løp å kjøpt!

www.ticketmaster.no, www.rockefeller.no, Narvesen, 7-Eleven, Posten eller ring 815 33 133

www.underthesun.no

---

Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg! Above & Beyond og Marcel Woods! Kan ikke si så mye om Sèbastien Lèger siden jeg ikke hører på house.

Andre som skal og eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ryktes om at dette er første og siste gang Above & Beyond gjester norge, så her må man ikke miste muligheten

8474036[/snapback]

HVA!? Det kan da ikke være sant...

:cry:

8476019[/snapback]

Så mye leste jeg ikke. At det var den siste og! OMG! :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heihei:) Ikke drep meg nå, for jeg kjenner ikke dj'ene som skal spille så veldig godt.. Så spm mitt er: hvilken type musikk spiller de?? Har hørt litt på above & beyond og det høres ut som dance..?? Eller kanskje trance...? :roll:

Lenke til kommentar

En fyr jeg kjenner har et poeng.

Marcel Woods varmer opp for A&B?

Marcel spiller jo temmelig hardere og mye mer techy enn det A&B gjør, så det blir vel et rolig Marcel sett da regner jeg med. Ikke noe syke Marcel sett vi noen ganger hører. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...