DJ_Dark Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Vi er tilbake med full kraft på Sentrum Scene den 16 Mai 2007! Vi har inkludert Above & Beyond, Sèbastien Lèger og Marcel Woods i lineupen. I tillegg vil Norske djs som Cre8or, Marius S, Espen W, LeeLou og Thomas Nøkling gi deg house så det passer. Billetter er ute, løp å kjøp! Siden en del ble skuffet at Above & Beyond og Marcel Woods måtte kansellere i April så har vi booket disse til Sentrum Scene den 16 Mai! Våres house dj er en annerkjent produser, vi håper at de fleste vil være fornøyde med bookingen. Sèbastien Lèger tar også turen til Under The Sun. Vi håper at alle tar turen på dette fantastiske eventet, gi beskjed til deres venner og nærmeste. Arenas Under The Sun 18 ID Above & Beyond www.aboveandbeyond.nu Marcel Woods www.marcelwoods.com Sèbastien Lèger www.sebastienleger.net DJ Cre8or vs. DJ Leelou www.underthesun.no WeLove lounge 20 ID www.welove.no Marius S Espen W Thomas Nøkling Billettene er ute ute Løp å kjøpt! www.ticketmaster.no, www.rockefeller.no, Narvesen, 7-Eleven, Posten eller ring 815 33 133 www.underthesun.no --- Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg! Above & Beyond og Marcel Woods! Kan ikke si så mye om Sèbastien Lèger siden jeg ikke hører på house. Andre som skal og eller? Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg skal Blir sykt kult! Above & Beyond må jo bare bli bra.... Marcel Woods også. Gleder meg også til å høre Sèbastien Lèger. Har aldri hørt om han før, men sjekka litt på nettet og det viser seg jo at han er sånn passe stor, så det tror jeg blir spennende! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Jeg har jo nesten blitt drept av de jeg kjenner når jeg har sagt jeg ikke har hørt om han! Haha Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Du gjorde det jeg ikke gadd Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 hehe, jeg vet. Jeg er alltid kjapt Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Sèbastien Lèger kommer med en mix på NRK MP3 snart Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ryktes om at dette er første og siste gang Above & Beyond gjester norge, så her må man ikke miste muligheten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Er det ikke første for Marcel Woods og da? Kan ikke huske å ha sett han her før heller.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Ryktes om at dette er første og siste gang Above & Beyond gjester norge, så her må man ikke miste muligheten 8474036[/snapback] HVA!? Det kan da ikke være sant... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Ryktes om at dette er første og siste gang Above & Beyond gjester norge, så her må man ikke miste muligheten 8474036[/snapback] HVA!? Det kan da ikke være sant... 8476019[/snapback] Så mye leste jeg ikke. At det var den siste og! OMG! Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Dæven... Hvorfor er det siste gang de gjester Norge a? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Dere BØR få de tilbake en annen gang! faen at jeg ikke bor i oslo.. :/ Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Billettene går unna, så her er det løp og kjøp! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Billettene går unna, så her er det løp og kjøp! 8538517[/snapback] Halla mihkku! Moro å se deg løpe rundt på KiT med flyerene dine! Og om jeg husker rett, så kjente du meg igjen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg husket deg igjen 8539550[/snapback] Herlig! Gleder meg som bare det nå! Må bare finne fram billetten min, og få byttet vekk jobbingen den dagen! Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Heihei:) Ikke drep meg nå, for jeg kjenner ikke dj'ene som skal spille så veldig godt.. Så spm mitt er: hvilken type musikk spiller de?? Har hørt litt på above & beyond og det høres ut som dance..?? Eller kanskje trance...? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 *drepe* Sèbastien Lèger er house så vidt jeg vet. Marcel Woods er vel hardtrance / techtrance så vidt jeg husker Above & Beyond er trance. (Nærmere inn på sjanger her får noen andre enn meg ta ) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 En fyr jeg kjenner har et poeng. Marcel Woods varmer opp for A&B? Marcel spiller jo temmelig hardere og mye mer techy enn det A&B gjør, så det blir vel et rolig Marcel sett da regner jeg med. Ikke noe syke Marcel sett vi noen ganger hører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå