stigallan Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Hei skulle kjøpt meg en bærbar pc til rundt 10.000 tusen. den skal være liten dvs 14" eller mindre, skal ha vista premium for jeg skal bruke den som mediacenter pc, stor hdd er ikke viktig for har ekstern hdd. vil gjerne at det er dual core på den, og den _SKAL_ ha hdmi eller dvi utgang så den lett kan kobles mot tv skjerm. mvh Stig Endret 14. april 2007 av stigallan Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hei skulle kjøpt meg en bærbar pc til rundt 8000 tusen. den skal være liten dvs 14" eller mindre, skal ha vista premium for jeg skal bruke den som mediacenter pc, stor hdd er ikke viktig for har ekstern hdd. vil gjerne at det er dual core på den, og den skal ha hdmi eller dvi utgang så den lett kan kobles mot tv skjerm. mvh Stig 8380828[/snapback] Etter det du spør om, så vil nok en HP Pavilion DV2115 / DV2130 være noe for deg. Sjekk denne linken f.eks: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331306&view=detailed Lenke til kommentar
stigallan Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Der mangler det en vesentlig ting og det er hdmi eller dvi litt krav stor.. men jeg har satt prisen opp til 10k så burde være litt lettere da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå