Qlimax Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 hei magnus.. hvis du har facebook så kan du sjekke ut alle bildene jeg tok der:D har også en del fra dv;) hva heter du egentlig til etternavn? Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Skulle gjerne sett flere bilder fra dance valley! Angrer så sykt på at eg ikke gikk der også. Fikk nå ihvertfall filmet en god del fra sensation da! Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 de filmene skal JEG se uansett.. Dana overrasket absolutt mest!! Skitt hun spilte bra!! Men jeg skjønte ikke helt den ene sangen hun spilte, det må ha vært kødd for den var SERIØST DÅRLIG! nei faan, black var SYKT!! Alle dj'ene spilte jo sinnsykt bra!!! Heldigvis er det bare 4 måneder igjen til Qlimax Noen som joiner?? jeg vil ha med meg Chris og bergenserne ihvertfall!! Lenke til kommentar
magio Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 de filmene skal JEG se uansett.. Dana overrasket absolutt mest!! Skitt hun spilte bra!! Men jeg skjønte ikke helt den ene sangen hun spilte, det må ha vært kødd for den var SERIØST DÅRLIG! nei faan, black var SYKT!! Alle dj'ene spilte jo sinnsykt bra! Heldigvis er det bare 4 måneder igjen til Qlimax Noen som joiner?? jeg vil ha med meg Chris og bergenserne ihvertfall!! 9085631[/snapback] Er med på den vet du Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det var da som pokker at eg jobber da...! Men men... noe må jo ofres i livet, men faen eg har ofret alt for mye syntes eg! Heldigvis slapp eg å ofre Sensation Black!! Årets høydepunkt!! Driver å hører rykter om at Chris sitter litt fast i amsterdam.. ka skjer? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Haha! Vi ble litt eid på Schipol (shithole). 1 time før flyet skulle gå kom det et sinnsvakt nedbørsfelt inn med vind, torden og no inni helvetes mye regn! Hele jævla flyplassen ble stengt i 1,5 time eller noe. Så vi ble litt forsinket. Ellers tok ting nå så inni helvetes av, både på DV og på Black. Dana overrasket mest, som Qlimax sa, men faen som det eide? Jeg husker ikke den dårlige sangen hun spilte Black Identity var så insane bra, Zany rulte maks! Helvete som jeg hoppet og var gal. Angerfist var så sinnsykt fett. Spesielt da han ene gikk på tryne i fontenen EDIT: HELVETE! IKKE NOEN FILER? IKKE NOE TATT OPP!? HVA FAEN! Endret 16. juli 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Haha, jeg må faktisk det. Tar det når jeg står opp i morgen! Jeg gir under for presset. Er så jævla glad jeg møtte på de andre norske på flyplassen. Hvis ikke tror jeg at jeg hadde dødd! (Vennene til Qlimax that is) Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Slenger inn en video fra åpningen til Dana eg, filmet av meg selvfølgelig _wnUTrsfzXA&v2 Endret 17. juli 2007 av Morfiril Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Sykt digg start! Digga den første sangen hun spilte og.. Eller egentlig hele settet. Det var så jævla braaa!! Endret 17. juli 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
magio Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Sensation Black Cd1 01 . DJ Isaac - Face Down, Ass Up(Ruthless & Vorwerk Remix) 02 . R & V Vs. LNY-TNZ - All the Hos 03 . DJ Ruthless Vs. GJ Warez - Whats Wrong 04 . Refresh - A Step Too Far (DJ Tony Remix) 05 . Foot Soldiers - Relapse 06 . Noise Provider - Bits & Bytes 07 . Dr. Rude - Voodoo Beats 08 . Dana - Don't Fake the Funk 09 . The Pitcher - Sleeping 10 . DJ Norman & D'carrera Feat. MC Da Syndrome -Crazy on the Dancefloor 11 . Chuckie Meets Trilok & Chiren - Never Scared 12 . Jdx - Nize & Cloze 13 . Kold Konnexion Meets DJ Luna - Return to Zero 14 . Davide Sonar - Beatz 4 U 15 . Showtek - Fts16 . Zany & DV8 - Nothing Else Matters 17 . Charly Lownoise & Mental Theo Feat. DonnyLarusso - Fck with the DJ (Final Mix) 18 . Brennan Heart - Get Wasted 19 . The Prophet Vs. Deepack - Stampuhh(the Beholder & Max Enforcer Remix) Sensation Black Cd2 01 . Tommy Pulse - Rammelpot 02 . Jowan - Ascendance 03 . Kold Konnexion Meets DJ Luna - Magic Minus 04 . Walt Jenssen - Ctrl-Walt-Del 05 . Scope DJ - Protocol 06 . Blutonium Boy Joins Luna - Blackout 07 . Outsiders Aka Alpha 2 - Infectious(Seizure Remix) 08 . Dutch Master - Slammin' Tha Bazz 09 . Black Identity - Blckr Thn Blck(the Prophet Vs. JDX Remix) (Black Athem 2007) 10 . Tatanka - Mess Up 11 . DJ Isaac - Impressed 12 . G-Town Madness & the Viper - Cliffhanger 13 . DJ Outblast Vs. Korsakoff - Face 2 Face 14 . Tommyknocker Vs. Sunbeam - Twisted World(the Viper Mashup Mix) 15 . Angerfist - Broken Chain 16 . DJ Outblast & Predator Feat. Mc Ruffian - theHunt 17 . Promo - the Tablet 18 . Tha Playah - Call Tha Shots 19 . Lenny Dee - the Dreamer (Promo Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Me want to buy! Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Me has ordered on freerecordshop.com... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg venter. Tar hele dritten på en gang så slipper jeg en ekstrem porto osv. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Ahh!!!.. Jeg misunner dere alle, men til min store glede skal jeg til qlimax 1 desember Lenke til kommentar
magio Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Ahh!.. Jeg misunner dere alle, men til min store glede skal jeg til qlimax 1 desember 9122302[/snapback] Planen er at vi drar også Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Ahh!.. Jeg misunner dere alle, men til min store glede skal jeg til qlimax 1 desember 9122302[/snapback] Planen er at vi drar også 9122358[/snapback] Ahh.. herlig.. masse norske folk.. Gleder meg.. Skal også på sensation neste og defqon1.. Ahhh.. Kjenner noen nede i nederland jeg kan bo hos <3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Blir det noe av Defqon da? Hørte at det kanskje var den siste Defqonen i år. Men er Qlimax i desember? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Blir det noe av Defqon da? Hørte at det kanskje var den siste Defqonen i år. Men er Qlimax i desember? 9122420[/snapback] Ja tror det.. Qlimax er 1 desember.. en lørdag.. Sto det på en event side i nederland ihvertfall.. Endret 22. juli 2007 av crimar Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 FAEN I HELVETES IDIOTER!!! De kan ikke ha det så sent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå