DJ_Dark Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Da var Dance Valley billetter i boks og! Lenke til kommentar
t0g Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 hei og hopp! Jeg sitter på 3 vanlige billetter til Black. Vi er iallefall 2 stk som har veldig lyst til å dra. Det er en til som har billett, men har på følelsen at han kommer til å droppe det. Som sagt så er vi bare to, og vi synes det hadde vært ålreijt å dratt sammen med noen fler. Eventuelt henge/bo på samme hotell sammen noen andre Nordmenn der nede. Har lest de fleste postene, og da funnet ut at dere er en liten gjeng som skal prøve å samle dere på samme hotell etc. Hadde det vært mulig for oss to og evt slengt oss på? Hvis muligheten er der, send meg en mail med hotell info o.l. Vi har planer om å komme ned på fredags morgenen og dra på mandagskveld. På forhånd takk.. Fred ut Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Vel, jeg er fortsatt hotelløs ettersom jeg bare har drøyet alt sammen. Vuderer å slenge meg inn på et hostell 4 mil utenfor Amsterdam for å få det billig. Der vet jeg at det enda er ledig i alle fall. Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 http://www.stayokay.com/index.cfm?fuseacti...meHB&id=3&lng=2 Der blir vi boende.. Lekte litt med priskalkulatoren og kom frem til at for 3 personer fra fredag til mandag kommer på 282 euro, da kan jo dj_dark bo med dere, og kanskje sove i en sovesal fra torsdag til fredag og hoppe inn på rom med dere 2 andre fra fredag. Lenke til kommentar
t0g Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Har ikke tid akkurat nå til å sjekke ut så mye på den siden, men det høres jo rimelig ut =) Så lenge Dj_Dark ikke har drapstanker og syke fetisjer går alt fett for oss =) Hvor sånn cirkus ligger disse hostelene da? Langt fra byen? Hadde jo vært artig å kunne sluppet å kjøre taxi over hele byen all the time.. hehe.. Kunne så det var 3 forskjellig hosteller rundt i Amster, er det noen forskjellige priser jo nærmere byen du kommer ? eller er det likt overalt ? Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Er jo naturligvis dyrere jo nærmere sentrum du er, vondelpark ligger ganske nært sentrum som du ser her på bildet, der jeg har merket ligger hostelet. 10km til Amsterdam Arena http://dump.ninjapirat.org/files/vondelpark.JPG Endret 26. juni 2007 av magio Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Det er da virkelig ikke vits å betale for soveplass fra lørdag til søndag da, siden vi er ute hele natta Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) ahh.. begynner å føle på kroppen at det ikke er lenge til avreise nå Har begynt med en liten oppvarming, opptak fra live stream fra 2006 Endret 27. juni 2007 av MapSter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Hører nesten bare på settene fra Defqon 1 jeg, som var for halvannen uke siden Lenke til kommentar
t0g Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Begynner å kjenne jeg gleder meg jeg og =D hehe.. Håper bare virkelig det blir no av.. Skeptiske kjærester osv er no dritt i slike stunder =| Sitter å hører på Scot Project så det jaller i gangene her =P Han kommer til å levere i år ass! Gi meg det! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Men t0g! Sjekk PM'en du har fått av meg. Må fikse hotell! Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hva blir det til med dere da? Fått tak i et sted å bo? Nå vet eg ikke ka dere andre har gjort, me vi må ha en måte å kontakte hverdandre der nede. Mini HW treff i amsterdam Endret 4. juli 2007 av Morfiril Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Vi vet jo ca hvor alle bor. Har ikke fått noe enda, men vurderer å ta meg inn på et 3-man rom alene liksom, bare så jeg kommer nærme magio og dem og qlimax og venninna hennes. Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ooo... 7dager til reise-vors begynner hos meg Lenke til kommentar
t0g Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Vi vet jo ca hvor alle bor. Har ikke fått noe enda, men vurderer å ta meg inn på et 3-man rom alene liksom, bare så jeg kommer nærme magio og dem og qlimax og venninna hennes. 9000859[/snapback] Hmm.. Er dette på det hostellet? Vi blir bare 2, evt 3, men regner med han siste også backer ut. Gi meg info om soveplassen på msn Dj_Dark. Må stikke på jobb, men er tilbake sånn i 12 halv et tiden. Uansett, om vi bare blir 2, så er jeg mer enn gjerne med på å betale det 3-mans rommet. Bare gi meg info om det. Peace! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Skal til Amsterdam om noen uker. Ikke på noe party, er nemlig bare 16, (eller blir jo 17 om 3 dager ). Men er det ett eller annet jeg kan oppleve der nede i min alder som har med hardstyle å gjøre? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Neppe. 2 dager til jeg er i Amsterdam Endret 10. juli 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Neppe. 2 dager til jeg er i Amsterdam 9045841[/snapback] Heldige deg! Noen som vet noe om streaming? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå