mad_arab Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Er det noen lovlig måte å fjerne kravet om signerte drivere i Vista x64? Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 tar en bump lurer på dette jeg og ... har et program som ikke virker på grunn av dette kravet ... Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Det skal være et oppstartsvalg om å fjerne dette kravet, som antageligvis er tilgjengelig hvis man trykker F8 når Windows starter. Så vidt jeg har forstått må man velge dette hver gang man starter hvis man vil at en usignert driver skal fungere, men akkurat det er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Ingen som har erfaring med dette altså? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har du forsøkt tipset mitt? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Jeg burde kanskje sagt at jeg har lest om det etter endel søk på nett. Flere bekrefter at man må bruke F8 hver gang. Dermed ser jeg dessverre ikke på det som noen akseptabel løsning. Jeg har heller ikke klart å finne noen permanente alternativer, så derfor spør jeg igjen. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Noen flere som vet noe om dette? Er det mulig å fjerne dette permanent, slik at man kan bruke en usignert driver uten trøbbel? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har du prøvd denne metoden? Ser ut som om de får det til å funke på RTM-versjonen av Vista. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Takk, skal teste den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå