Lomaxz Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hei! Har hatt ps2 i et par år nå eller noe sånt. (slim edition). Lurer litt på om jeg skal få installert en chip på den? men hvor lønner d seg best å gjøre d? Ser på qxl at det er en som installerer alladin75k+ for 479,-. Er dette en bra chip og en bra pris? Kan jeg stole på at det fungerer? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hei! Har hatt ps2 i et par år nå eller noe sånt. (slim edition). Lurer litt på om jeg skal få installert en chip på den? men hvor lønner d seg best å gjøre d? Ser på qxl at det er en som installerer alladin75k+ for 479,-. Er dette en bra chip og en bra pris? Kan jeg stole på at det fungerer? 8380645[/snapback] De fleste på qxl leverer dårlige varer, stort sett kopier alt sammen Alladin75k er ikke noe å ha! Skal du ha kvalitet som ALLTID fungerer, så gå for matrix infinity, eller en XenoPs. Send en PM til JollyRoger57 her inne du, så hjelper han deg Det er en som virkelig kan sakene sine... Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Chip den i Sverige. Endret 14. april 2007 av Jack_The_Bull Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hei! Har hatt ps2 i et par år nå eller noe sånt. (slim edition). Lurer litt på om jeg skal få installert en chip på den? men hvor lønner d seg best å gjøre d? Ser på qxl at det er en som installerer alladin75k+ for 479,-. Er dette en bra chip og en bra pris? Kan jeg stole på at det fungerer? 8380645[/snapback] Kva skal du med ein chip, då? Sjølv ser eg ikkje heilt vitsen. Å importere spel frå USA eller Japan er vel mest for spesielt interesserte. Når det gjeld å ta backup, har eg om lag 100 PS2-spel og har so langt aldri opplevd at ei plate blir øydelagd. Kay Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hei! Har hatt ps2 i et par år nå eller noe sånt. (slim edition). Lurer litt på om jeg skal få installert en chip på den? men hvor lønner d seg best å gjøre d? Ser på qxl at det er en som installerer alladin75k+ for 479,-. Er dette en bra chip og en bra pris? Kan jeg stole på at det fungerer? 8380645[/snapback] Ja få installert en chip, den du nevner er bare skit. Hvorfor en skal ha chip....ja ja si det du Jeg installerer med 100% garanti, på chip funksjon og montering Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Chip er ganske nyttig, Kay. Man har muligheten til å kjøpe spill billigere fra USA. I lengden vil man spare mye penger på det. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Er vel ikke noe å stikke under en stol at man ikke bare kan importere og ta backup av spill med en chip.. Endret 15. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er vel ikke noe å stikke under en stol at man ikke bare kan importere og ta backup av spill med en chip.. 8385648[/snapback] Er "ikke" helt med på hva du mener. Men en som er bevandret i internets verden. Har meget stor nytte av en chip. Jeg spilte God of War 2, for mer enn 2 uker siden. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Chip er ganske nyttig, Kay. Man har muligheten til å kjøpe spill billigere fra USA. I lengden vil man spare mye penger på det. 8385617[/snapback] Er det so mykje å spare på det, då? Synest PS2-spela har blitt billige, og nettbutikkar som t.d. play.com har stadig gode spel på tilbod. Kay Lenke til kommentar
dannad Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hva vil det si å chippe PS2'en? Har liksom aldri visst hva det innebærer... Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hva vil det si å chippe PS2'en? Har liksom aldri visst hva det innebærer... 8388313[/snapback] Dvs. at det monteres en chip / brikke inn i maskinen. denne chipen gjør at det kan spilles sikkerhetskopier av spillene "dine, importerte spill og med den rette chipen blir den også DVD sone fri. Når det gjelder chip. Er det kun en som er noe å ha Matrix Infinity. 99% av alle andre er meget dårlige kopier av MI. Jeg har montert chip i PS2 siden den kom ut, alt fra den føste Neo2, Messiah, Magic3 osv. Det er kun MI som fungerer 100%, vær gang. Jeg gir 100% garanti på chip og montering. Alt av opplysninger du trenger for å lage sikkerhetskopier og invitasjon til en meget bra nettside. Følger med. Endret 15. april 2007 av JollyRoger57 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Fikk igjen min PS2slim før helga. Den har fått Matrix Infinity å kose seg med:) Da fikk eg endelig sjangsen til å teste Final Fantasy 12 uten å vere redd for å kaste bort 400,- Endret 15. april 2007 av Mala Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Kva skal du med ein chip, då? Sjølv ser eg ikkje heilt vitsen. Å importere spel frå USA eller Japan er vel mest for spesielt interesserte. Når det gjeld å ta backup, har eg om lag 100 PS2-spel og har so langt aldri opplevd at ei plate blir øydelagd. Kay 8383134[/snapback] Spille backups/importere. Hadde heller ikke vært dumt å teste spill før jeg evt kjøper de for 4-500 kroner. kjipt å sløse bort penger på spill som er no dritt. bli åpen til et større spillmarked, hvor jeg sannsyneligvis bruker mer penger:P. hater å gamble på om jeg liker spill eller ikke, men når jeg liker de blir de kjøpt.. Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kay 8383134[/snapback] Spille backups/importere. Hadde heller ikke vært dumt å teste spill før jeg evt kjøper de for 4-500 kroner. kjipt å sløse bort penger på spill som er no dritt. bli åpen til et større spillmarked, hvor jeg sannsyneligvis bruker mer penger:P. hater å gamble på om jeg liker spill eller ikke, men når jeg liker de blir de kjøpt.. 8394880[/snapback] Du får sende meg en PM så skal jeg ordne chip i maskinen din. Jeg holder til i Horten, men du kan fint bruke posten om du ikke bor i nærheten. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 sendt pm nuh hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå