kjetilm Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hei som sikkert mange også med windows har fått denne Updaten som er nevnt i emnetitte. Skjekker den bare om Windows er lovlig, eller skjekker den andre prog. å``` Jeg har Lovlig windows men det er en del annen ting som jeg vil ha. Så er dt trykt for mine andre prog.? Eller er det en måte å ikke opdtatere på? (bare denne opdaten) Opdaten kommer frem hele tiden Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Det skal ikke være noe problem, så vidt jeg vet gjelder dette kun for Windows, og ikke andre programmer. Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 OK. er det flere som sier det står jeg også for det Takker Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Microsoft har vel ikke noe med om du har ulovlig software. Men etter som jeg vet så skjekker den bare om du har lovlig windows. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jada, den skal nok bare sjekke windows-lisensen, som avgjør om du får opptatert windows eller ikke.. Andre programmer sjekkes ikke av windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå