toretang5 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hei Er det noe nettbasert program som kan importere en bokmerkefil fra Firefox uten masse "om og men" .Bokmerkefilen må da kunne importeres som en fil. Bokmerkene må deretter kunne brukes fra det nettbaserte programmet. Jeg har en god del bokmerker på Firefox, som jeg gjerne skulle hatt tilgang til via hvilken som helst maskin. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 I tillegg til foxmarks, finnes vel også extensions for del.ico.us. Selv bruker jeg Google Browser Sync, da synker man også cookies, lagrede passord og history. Krever dog google-konto. Take a pick. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Google dit og google dat, nei takk 8381255[/snapback] Hvis man er paroanoid, setter man ikke opp siden med properitær flash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå