endresen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hvis det ikke hadde gått an, hadde jeg ikke skrevet at det går an... 8393212[/snapback] Hvis det hadde vært mulig hadde nok MS gjort noe med det for leeeeenge siden. Det er jo tross alt 4 forskjellige dvd-rom produsenter som lager 360 drev og ALLE bråker. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Som sagt så gjør de det nå. Eierne av 360 har prioritert andre ting som de ville ha mer enn mindre støyete DVD-avspiller, noe jeg forstår 100 %. Syns ikke at det er nødvendig med støyreduksjon heller, men når det kommer skal jeg ikke klage Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 ""xbox360 to tower-ready for take off" hehe :!: Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 ""xbox360 to tower-ready for take off" hehe :!: 8393318[/snapback] Ikke sant, men jeg måtte jaggu meg le av den :D Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 -Når jeg spilte med NORMAL lyd fra tv'en så kunne jeg nesten ikke høre hva som ble sagt i spillene pga bråket fra dvd drevet.-Selv med headset hørte jeg drevet godt under spilling. dette gjelder hos meg goså, overdriver ikke, jeg må ha voumet på tv'n over midten for at de lavere lydene i spillet skal bli ordentlig tydelig, serriøst boksen høres jo ut som den skal lette etter at den har stått på en lita stund. det som er bra er at den ikke bråker like mye når jeg ser film, for hadde den gjort det så hadde jeg ihvertfal droppet å se film med den. 8386582[/snapback] det samme må jeg gjøre når jeg spiller motorstrom og resistance.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå