Mazeking Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Har nettopp kjøpt en SATA disk samsung 500 gig som blir VELDIG varm. Har funnet ut at jeg må ha en kjøler til denne. Den sitter i dag i en 5 1/4 " slot med et strikk oppheng. Jeg har planer om å sette inn et par disker til. Trenger derfor en tips på kjøling til harddisker som kan stables oppå hverandre. Tipper det blir 3-4 disker inn i PC'en. Noen som har tips på kjølere som kan stables og som kjøler effektivt? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hva med harddisk holderen til stacker da? 4-in-3 Device Module Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg har en slik, og den demper vibrasjoner og kjøler så det holder. Anbefales på det sterkeste (og den passer alle kabinetter) Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Denne ser fet ut. Hvem fører denne? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 https://prisguiden.no/fritekst_sok....ul&search=S%F8k Lenke til kommentar
stallman Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 http://www.psdata.no/ps.asp?it=110951 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Skal denne monteres med vifta UT av kabinettet eller med vifta INN i kabinettet? Passer denne saken INNI et 3x5 1/4" høl i PC'en eller er det ment å ERSTATTE modulen inne i PCen som består at 3x5 1/4 plasser? Den eksisterende "boksen" inne i min pc for 5 1/4" enheter har små uthevinger slik at man kan sette cdromspillere etc rett inn. Får i verste tilfelle finne fram drill, vinkelsliper og skruer og rett og slett lage et nytt custom feste til denne hvis det er nødvenidg. Endret 14. april 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Vifta er ca 1 cm innafor der fronten til cdromen er. Så du kan egentlig sette brønn dekselet på. like brei som en cdrom.Så den passer inni 3x5 1/4" høl. Endret 14. april 2007 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå