G2Petter Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg har en liste over lenker på denne måten: <ul> <li><a href="side1.html">Link 1</a></li> <li><a href="side2.html">Link 2</a></li> <li><a href="side3.html">Link 3</a></li> </ul> Problemet er bare at linkene dukker opp uten li-kulene foran. Hvis jeg bytter om på denne måten: <ul> <a href="side1.html"><li>Link 1</li></a> <a href="side2.html"><li>Link 2</li></a> <a href="side3.html"><li>Link 3</li></a> </ul> så fungerer det, men det validerer ikke. Hva er det jeg gjør galt? Hilsen Petter Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Er du sikker på at du ikke har ul li { style-type: none; } (eller noe sånt?) i CSSen din? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Jepp. Jeg kan jo selvfølgelig prøve å tvinge på den en list-style-type for sikkerhets skyld, men det skal ikke være noe der. Edit: nei, det fungerer heller ikke. Endret 14. april 2007 av G2Petter Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Jeg fant ut av det. Jeg hadde brukt margin i stedet for padding i kanten, så li-kulene forsvant under elementet ved siden av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå