Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

125cc: SuperMotard eller Racing?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva mener du med FP? Fullpower eller freepower? Og hva ingår i fp?

Og leke med? Lurer litt på lyden også.

8381094[/snapback]

FP betyr Fullpower :p WRE har du muligheten til å ta deg en tur ut på marken med og hoppe og more deg med. RS er Road only . vist du sjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Joda sant det. Men så tror jeg ikke at jeg kommer til å kjøre i skog og mark. Er jo ikke så mye sann i ålesund :p

Det blir jo lettere å ta wheelies og slikt, men det er jo like lett på aprilia om du drever den lett?

Men er lyden mye grommere?

edit: Fullpower - dvs. effektanlegg, reed og litt sann?

Endret av -PeeWee-
Lenke til kommentar
Hadde jeg vært det hadde jeg kjøpt meg Husqvarna wre.

grunnet at denne er sykt kul, og du har mange flere muligheter å leke deg med den, og vist du skal ha denne FP så kan jeg garantere den kommer til å gå som et helvette :p

8381046[/snapback]

Fullpower og freepower er det samme, bare folk som stokker om på ordene.

For 35k for du nok ikke en fet wre, men du får mange aprilia rs til den prisen, kjøp 97-98 modell, de har 5 newton meter mere enn 99> og det er de desidert feteste, men begynner å bli gammel da, du kan også gå for en 99-05, du finner en del som har gått under 15000 km.

Endret av jeditimi
Lenke til kommentar

Husqvarna WRE'n var veldig pen da! :) Alle kjenner deg jo igjen når de ser en kar i blått/bult suser forbi! ;) Den er jo noe dyrere, men jeg har selv sett sykler under 35k.

Det gale med Aprilla er jo at du ikke kan kjøre den på vinteren.

Skal selv kjøpe meg lett nå etter konfirmasjonen om en måneds tid, og trenger litt råd selv :p

Hvor smart er det å kjøre på vinteren, egentlig? Det vil jo gå med Husqvarna WRE..

Lenke til kommentar

Tror jeg kjøper en Husqvarna hvis jeg finner en, men hvis jeg ikke finner en, kjøper jeg RS. Min far har jo også lyst på en cross sykkel, så han vil sikker hjelpe meg litt med penger :p

Jeg får ikke lov å kjøre om vinteren av min far og mor :p ca. 34hk vil jeg også få om jeg kjøper rs og gjør den om til freepower ...

Men så er det vedlikehold :p Man må jo skifte deler oftere også? Værtfall på KTM :D

Lenke til kommentar
Tror jeg kjøper en Husqvarna hvis jeg finner en, men hvis jeg ikke finner en, kjøper jeg RS. Min far har jo også lyst på en cross sykkel, så han vil sikker hjelpe meg litt med penger :p

Jeg får ikke lov å kjøre om vinteren av min far og mor :p ca. 34hk vil jeg også få om jeg kjøper rs og gjør den om til freepower ...

Men så er det vedlikehold :p Man må jo skifte deler oftere også? Værtfall på KTM :D

8387886[/snapback]

Kjøper man en cross/SM sykkel med krefter og man liker å bruke sakene blir det litt vedlikehold, men som ofest i kjede og drev, stempel og deksler :p

Man får ikke 34hk i RS om man gjør den til FP ( bare tar plomberingene) Men derimot KTM og WR som har crosser maskiner kan man få opptil 42hk i maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...