Medisinmannen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hei. Jeg skal ha meg lettmc. Den skal brukes til og fra skole + til å leke meg med. Jeg har 35k jeg skal bruke på den. Det står hovedsaklig mellom Husqvarna wre og Aprilia rs125. Hvilken burde jeg kjøpe og hvorfor? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 begge var fete, men jeg likte apriliaen best (mtp utsene) Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hadde jeg vært det hadde jeg kjøpt meg Husqvarna wre. grunnet at denne er sykt kul, og du har mange flere muligheter å leke deg med den, og vist du skal ha denne FP så kan jeg garantere den kommer til å gå som et helvette Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Hva mener du med FP? Fullpower eller freepower? Og hva ingår i fp? Og leke med? Lurer litt på lyden også. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hva mener du med FP? Fullpower eller freepower? Og hva ingår i fp? Og leke med? Lurer litt på lyden også. 8381094[/snapback] FP betyr Fullpower WRE har du muligheten til å ta deg en tur ut på marken med og hoppe og more deg med. RS er Road only . vist du sjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Joda sant det. Men så tror jeg ikke at jeg kommer til å kjøre i skog og mark. Er jo ikke så mye sann i ålesund Det blir jo lettere å ta wheelies og slikt, men det er jo like lett på aprilia om du drever den lett? Men er lyden mye grommere? edit: Fullpower - dvs. effektanlegg, reed og litt sann? Endret 14. april 2007 av -PeeWee- Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Gå for aprilia RS. Du klarer nok ingen wheelies, men. Aprilia RS er mye tøffere og har mye bedre topphastighet, samt drag. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Bedre drag også? Prøve en Yamaha dt125 elns på en kjøretime og den hadde drag (I forhold til min Derbi GPR ) Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) tviler på RS har bedre bunn drag en WRE med tanke på at WRE er Offroad sykkel. der det da er viktigere med bunndrag en toppfart. Endret 14. april 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg ville kjøpt Husqvarna WRE. Du kan leke deg mer med den og det er ikke så mange som har det. Lenke til kommentar
jeditimi Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Hadde jeg vært det hadde jeg kjøpt meg Husqvarna wre. grunnet at denne er sykt kul, og du har mange flere muligheter å leke deg med den, og vist du skal ha denne FP så kan jeg garantere den kommer til å gå som et helvette 8381046[/snapback] Fullpower og freepower er det samme, bare folk som stokker om på ordene. For 35k for du nok ikke en fet wre, men du får mange aprilia rs til den prisen, kjøp 97-98 modell, de har 5 newton meter mere enn 99> og det er de desidert feteste, men begynner å bli gammel da, du kan også gå for en 99-05, du finner en del som har gått under 15000 km. Endret 14. april 2007 av jeditimi Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Husqvarna WRE :D Sykkelen går sykt mye bedre enn Aprillia RS ved å ta blombene. Du vil ca. få 34 hk med et effektanlegg Denne kan du leke med, de er fete å se på og det er kvalitet. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Husqvarna WRE'n var veldig pen da! Alle kjenner deg jo igjen når de ser en kar i blått/bult suser forbi! Den er jo noe dyrere, men jeg har selv sett sykler under 35k. Det gale med Aprilla er jo at du ikke kan kjøre den på vinteren. Skal selv kjøpe meg lett nå etter konfirmasjonen om en måneds tid, og trenger litt råd selv Hvor smart er det å kjøre på vinteren, egentlig? Det vil jo gå med Husqvarna WRE.. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Tror jeg kjøper en Husqvarna hvis jeg finner en, men hvis jeg ikke finner en, kjøper jeg RS. Min far har jo også lyst på en cross sykkel, så han vil sikker hjelpe meg litt med penger Jeg får ikke lov å kjøre om vinteren av min far og mor ca. 34hk vil jeg også få om jeg kjøper rs og gjør den om til freepower ... Men så er det vedlikehold Man må jo skifte deler oftere også? Værtfall på KTM Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Tja, alt trenger vedlikehold! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Tror jeg kjøper en Husqvarna hvis jeg finner en, men hvis jeg ikke finner en, kjøper jeg RS. Min far har jo også lyst på en cross sykkel, så han vil sikker hjelpe meg litt med penger Jeg får ikke lov å kjøre om vinteren av min far og mor ca. 34hk vil jeg også få om jeg kjøper rs og gjør den om til freepower ... Men så er det vedlikehold Man må jo skifte deler oftere også? Værtfall på KTM 8387886[/snapback] Kjøper man en cross/SM sykkel med krefter og man liker å bruke sakene blir det litt vedlikehold, men som ofest i kjede og drev, stempel og deksler Man får ikke 34hk i RS om man gjør den til FP ( bare tar plomberingene) Men derimot KTM og WR som har crosser maskiner kan man få opptil 42hk i maskin. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Ok. Hvor stor er toppfarten og 0-100 tiden på de to når jeg kjøper trim til ca. 3000kr? Tror jeg skal ha meg en Husqvarna Men KTM ... Må jeg skifte stempel oftere enn på Husqvarna? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå