Gå til innhold

Åpne popup mens originalsiden står i ro

Anbefalte innlegg

Hepp. Jeg er litt grønn på akkurat dette området, og kunne gjerne tenke meg litt hjelp.

Jeg har laget en liten popupfunksjon under band-seksjonen på denne siden, hvor en kan klikke på hvert bandmedlem for å få opp litt ekstra informasjon i et popuvindu.

I Mozilla Firefox fungerer alt helt fint, men når jeg skal prøve popupsene i Internet Explorer, så åpnes siden som skal komme i popup-vinduet også i hovedvinduet.

Noe kludrete forklart, men det er bare å prøve selv, så finner en fort ut hva problemet er.

Noen som kunne ha hjulpet meg med dette? Hadde vært knall.

Endret av Traumatizer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette må være kun IE6, den funker helt fint i min IE7. Kan noen bekrefte dette?

Kan dette være irriterende mellomlagring? Har du prøvd å slette midlertidige filer?

Jeg legger merke til at det funker helt fint i Opera, mens det i IE7 åpner seg riktig (hovedsiden er stabil/i ro) selv om popupvinduet er for lavt, slik at man får en ... stående scrollbar (blir det vertikal eller horisontal??)

Edit: Spesifisering.

Endret av Kagee
Lenke til kommentar

Hmm, da er det vel bare den eldre versjonen av IE som er litt på trynet da. Jeg har nemlig IE6. Om det fungerer helt fint i IE7(?), så er vel dette ikke noe problem i det hele tatt lengre. Takk for infoen.

Og ja, merker at popuen er litt for lav, men den blir "riktig" i Firefox, og det ser litt fælt ut om jeg lager den litt lengre - så da får jeg bare leve med scrollbar i IE, hehe. Vertikal, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...