Gå til innhold

Kontonummer til Skatteetaten?

Drillo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kontonummeret for innbetalings av ekstra skatt (restskatt) er avhengig av den kommunen du skatter til. Skal stå oppført på beregningsskjemaet fra Skattemyndighetene.

Hvis restskatten er på 545 må du betale 545. Her er det allerede avrundet i beregningen.

Lenke til kommentar
Hvis restskatten er på 545 må du betale 545. Her er det allerede avrundet i beregningen.

8380242[/snapback]

Ikke helt riktig... Slik jeg har forstått det så er man ikke pliktig til å betale restskatt på under 100,- kroner. Dermed slipper han unna med f.eks. 465 om han betaler nå

Lenke til kommentar

8380242[/snapback]

Ikke helt riktig... Slik jeg har forstått det så er man ikke pliktig til å betale restskatt på under 100,- kroner. Dermed slipper han unna med f.eks. 465 om han betaler nå

8381569[/snapback]

?

Du mener vel 500 kr? Ikke 465...

Lenke til kommentar
?

8383032[/snapback]

Nei jeg mente 465. For da skylder du 80,- kroner når skatteoppgjøret foreligger (i juni for de fleste). Og en restskatt på 80,- er under grensen 100,- kr som jeg mener er grensa for å måtte betale noe som helst. Skal se om jeg finner link til å backe opp mine påstander :)

Her er en linky :)

Enda en linky

Og enda en

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
?

8383032[/snapback]

Nei jeg mente 465. For da skylder du 80,- kroner når skatteoppgjøret foreligger (i juni for de fleste). Og en restskatt på 80,- er under grensen 100,- kr som jeg mener er grensa for å måtte betale noe som helst. Skal se om jeg finner link til å backe opp mine påstander :)

Her er en linky :)

Enda en linky

Og enda en

8383054[/snapback]

Jeg kan mao betale 446 kr?

Lenke til kommentar
Jeg kan mao betale 446 kr?

8383088[/snapback]

Ser sånn ut ja... men jeg skrev 465 for å ha litt slingringsmonn :)

8383098[/snapback]

Jeg forsto det slik at hvis man har restskatt under 100 kr blir det ikke krevd inn, men at man må betale alt dersom det er over 100 kr.

Lenke til kommentar
Jeg forsto det slik at hvis man har restskatt under 100 kr blir det ikke krevd inn, men at man må betale alt dersom det er over 100 kr.

8383123[/snapback]

Ja du må betale all restskatt som du har når skatteoppgjøret FORELIGGER. Det gjør det ikke enda, så det er bare snakk om å redusere "smellen"/betale inn på forskudd FØR det foreligger ;)

Lenke til kommentar

8383123[/snapback]

Ja du må betale all restskatt som du har når skatteoppgjøret FORELIGGER. Det gjør det ikke enda, så det er bare snakk om å redusere "smellen"/betale inn på forskudd FØR det foreligger ;)

8383137[/snapback]

Aja, jeg har aldri forstått meg på økonomi :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...