Venerable Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Har kanskje hatt... Jeg vet ikke, ca. 30 kviser de siste 10 årene? Veldig lite av dem uansett. Alltid mellom nesen og munnen. Og for ca. 1 måned siden fikk jeg to kviser igjen, de forsvant etter ett par dager som vanlig, men jeg fikk små røde merker der hvor de var. Og de går faen meg ikke vekk. Aldri opplevd lignende før. Kjenner noen til det? Er det bare noe som hender av og til når man får kviser? Hvor lenge til de går vekk? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Du har nok fått kvisearr. De kan slipes hos en hudpleier eller fjernes med laser. Hvis det er veldig få arr, og ikke veldig synlig burde du kanskje bare vente, for de forsvinner nok med tiden. Prøv også aloe vera-krem Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Nei det er ikke noe big deal, bare litt irriterende. Mer enn aloe vera krem gidder jeg hvertfall ikke nå, får se litt senere. Men ok, takker for svar. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 ..de forsvinner ikke med tiden Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er nok den vanlige feilen de fleste gjør..Og det er å plukke på de..Og som regel så blir det arr.... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 ..de forsvinner ikke med tiden 8397778[/snapback] Arr blir jo såklart mindre synlig med tiden. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ja arr blir litt mindre med tiden men arr forsvinner aldri helt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå